  • Data: 2011-04-29 22:54:59
    Temat: Re: RAM tylko dla AMD?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "BartekK" napisał:

    > Ale napisał "testowana na płytach głównych AMD"

    To delikatna różnica. Ale później faktycznie pojawił się dopisek na samym
    dole o przeznaczeniu tych pamięci dla platformy AMD. Musi jakieś odrzuty
    produkcyjne ;->

    > Swego czasu (jeszcze niedawno) leżały w pewnej polskiej hurtowni pamięci
    > DDR oznaczone AM1 - na starszych płytach pod AMD z podstawkami "starszymi
    > niż AM2" (czyli 939 itp) działały poprawnie, a z innymi bywały dziwne
    > problemy i brak stabilności, założenie było takie "nie wsadzać ich nigdzie
    > poza 754/939"

    Ale to jest Kingston, pomimo że ValueRAM, i nic w tej specyfikacji
    http://www.valueram.com/datasheets/KVR400X64C3A_1G.p
    df
    nie wskazuje na przeznaczenie tych modułów do niepełnosprawnych płyt.
    Zresztą ja (jeszcze od czasów SDR) kupuję tylko Kingstony i jeszcze mi się
    nie zdarzyło, żeby odmówiły współpracy z płytami obsługującymi dane
    parametry, obojętnie czy na Intelach czy na (za przeproszeniem) VIA.
    IMHO ten dopisek to swojego rodzaju dupochron.

    JoteR