  • Data: 2013-03-30 04:01:45
    Temat: Re: RAM czy SSD
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-28 08:13, Marek pisze:

    > Owszem - dostaję nowy dysk a na jakiej podstawie prawnej - szczerze
    > mówiąc guzik mnie to obchodzi. Gdyby sprzedawca odmówiłby przyjęcia
    > reklamacji, to wtedy bym się zainteresował kwestią prawną lub zleciłbym
    > temat prawnikowi po to aby nie grzebać się w przepisach, które i tak
    > maja dowolność interpretacji. Patrz Apple i ich iCośtam - oni dają rok
    > na składanie reklamacji (jak czytałem niedawno). UE burzyła się
    > przeciwko temu ale niczego nie wskórali.

    Dlatego warto rozróżniać tryby reklamacyjne i nie zdawać się na
    sprzedawców. Choćby po to by wiedzieć przy którejś z kolejnych
    reklamacji od samego początku, co jest dla CIEBIE najkorzystniejsze
    i jakie masz uprawnienia w którym trybie, a nie zdawać się na dobroć
    sprzedawcy. Nie wątpię że istnieją tacy, którzy wychodząc z założenia że
    zadowolony klient wróci, niezadowolony nie i jeszcze innych zniechęci,
    wybiorą najlepsze dla ciebie rozwiązanie, ale większość niestety
    wybierze najkorzystniejsze dla siebie - nie robimy tych zakupów przecież
    hurtowo by trzeba było się takiemu delikwentowi w pas kłaniać że raczy
    kupić coś raz na parę miesięcy.

    > Chyba??? Masz wątpliwości? Rozumiem, że na wybory poszedłeś z
    > przekonaniem, że wybierasz partię, która naopowiadała Ci jak fajnie w
    > tym kraju zrobi i jak bardzo zna się na tym? :-D
    > O święta naiwności...

    Politykę proszę zostawić - nie ta grupa ;)

    --
    /MB