    From: Michal <s...@d...mailexpire.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: RAM czy SSD
    Date: Sat, 30 Mar 2013 03:56:42 +0100

    W dniu 2013-03-28 02:58, Budzik pisze:

    > To co - przenosimy się na *.prawo?

    To ta grupa gdzie udzielają się niespełnieni prawnicy, którzy w porywach
    są w połowie studiów, ale zazwyczaj nie mają żadnego przygotowania i
    snują swoje teorie do upadłego? Serio pytam, bo
    jak się stamtąd wynosiłem parę lat temu nie była tam ani jednego
    czynnego zawodowo adwokata ani radcy prawnego, nawet aplikantów
    nie pamiętam. Jeśli to się nie zmieniło i dalej ludzie tworzą tam swoje
    teorie to szkoda czasu. Wystarczy mi w robocie głupich teorii co
    lepszych "geniuszy".

    --
    /MB