  • Data: 2013-03-28 08:13:27
    Temat: Re: RAM czy SSD
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-27 22:59, Michal pisze:

    > Kolejna osoba dla której gwarancja, rękojmia, ustawowa zgodność z umową
    > - wszystko jedno.

    Owszem - dostaję nowy dysk a na jakiej podstawie prawnej - szczerze
    mówiąc guzik mnie to obchodzi. Gdyby sprzedawca odmówiłby przyjęcia
    reklamacji, to wtedy bym się zainteresował kwestią prawną lub zleciłbym
    temat prawnikowi po to aby nie grzebać się w przepisach, które i tak
    maja dowolność interpretacji. Patrz Apple i ich iCośtam - oni dają rok
    na składanie reklamacji (jak czytałem niedawno). UE burzyła się
    przeciwko temu ale niczego nie wskórali.

    > Nie myślałeś by przy takiej postawie zacząć pracę w
    > biurze legislacyjnym sejmu,

    Nie, ale dziękuję za ofertę. Nie moja branża.

    > bo jak patrzę na potworki od jakiegoś czasu
    > tam produkowane, to chyba mają takie właśnie podejście.

    Chyba??? Masz wątpliwości? Rozumiem, że na wybory poszedłeś z
    przekonaniem, że wybierasz partię, która naopowiadała Ci jak fajnie w
    tym kraju zrobi i jak bardzo zna się na tym? :-D

    O święta naiwności...

    Marek