  • Data: 2011-04-06 06:51:14
    Temat: Re: RAID0, XP Home i kicha ;)
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Narazie mam problem z zainstalowaniem raid pod XP - kupie chyba
    > sterownik na PCI-X, kosztuje grosze a powinien zalatwic sprawe.

    ASUS P5QL-E ma 6 portow sata, na 100% zbudujesz na tym raid
    pseudo-sprzetowy na XP. Bez dodatkowych wydatkow.

    a) porty SATA musisz ustawic w tryb RAID w bios (wczesniej zainstaluj
    sterowniki z CD, bo XP nie ruszy)
    b) przy bootowaniu biosu raid wejdz do kreatora raid
    c) windows XP bedzie widzial taki dysk, sformatuj go, nadaj odpowiednia
    literke i po sprawie

    Jezeli dobrze pamietam, b) mozna takze wykonac bezposrednio z poziomu OS
    przy pomocy oprogramowania Intel'a (Intel Matrix Storage)