  • Data: 2009-07-21 08:16:04
    Temat: Re: RAID - fajne, ale.. wkurza!
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "ChOpLaCz"
    >Wlacze przy Tobie (to byl powod BSow) Outopsta free
    >i w 60 sek za kazdym razem wywale tego (czyt. moj config)
    >nowego kompa w powietrze odpalajac net poprzez www.
    >
    >Dlaczego? nie wiem. Pewnie cos i w ustawieniach szloby
    >poukladac, ale nie mam czasu na walke z free outpostem.
    >Dostal chopl wolne - a komp stabilny jak skala.

    Outpost akurat (jak zresztą każdy program tego typu) pakuje się z
    częścią kodu w rejony kernelowe, więc nie jest zwykłą aplikacją. To
    zupełnie inna para kaloszy.

    --
    [------------------------] The art of flying is to throw yourself at
    [ K...@e...eu.org ] the ground and miss.