    From: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: RAID czy fake?
    Date: Wed, 15 Sep 2010 10:41:43 +0200

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "BUNIEK"
    >Nie przerwy robią sobie, dla jaj tak aby nic nie robić tylko aby były i
    >można było za nadgodziny zgarnąć. W bankach systemy (operacyjne oraz usługi)
    >pracują dożywotnio bez restartu bo ich sie nie aktualizuje tylko stawia nowe
    >aktualne, dobrze wiedzieć. Z dobrych źródeł wiem ze i w bakach cos nagle
    >pada i wymaga restartu, nie ma chyba miejsca gdzie wszytko działa idealnie.

    Oczywiście takie szczegóły, jak konieczność zapewnienia spójnego stanu
    całego systemu nie przeszła ci przez myśl, prawda?

    >Masz z tym problem bo to kolejny raz ??

    Nie. to ty masz z tym problem.

    >Lubię tak :)

    Mnie nie interesuje co lubisz. Piszesz po polsku, rób to prawidłowo.

    >Działa dlatego jest stosowany. To ze konserwy otwiera sie otwieraczem nie
    >znaczy nie można ich otworzyć nożem bo służy do czegoś innego.

    Oczywiście. Mikroskopem możesz sobie wbijać gwoździe. Mnie jednak byłoby
    go szkoda.
    EOT z mojej strony, bo mi się już nie chce. Wolisz stosować partyzantkę,
    zamiast właściwych rozwiązań - twój problem.
    --
    `b K...@e...eu.org d'