    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>
    Subject: Re: RAID 5 a pad dysku.
    Date: 01 Aug 2011 22:51:57 GMT

    Dnia 01.08.2011 JoteR <j...@p...pl> napisał/a:

    > Ale czego nie zrozumiałeś w opisie Rafała? Na wszelki wypadek przyciąłem
    > cytat jeszcze bardziej, żebyś się nie pogubił. Tak, czysty windziany RAID
    > stworzony z poziomu diskmgmt.msc.

    Ok, zrozumiałem wszystko. No ofence. Wiem że jest softraid, ale nie wszystko
    wspiera (boot, systemowa, nie wszystkie wersje itd)

    > Żartujesz sobie? Jak może zadziałać na partycji systemowej, czyli jeszcze
    > przed wskazaniem systemowi, skąd ma wystartować? Przecież mowa jest o
    > programowej macierzy sterowanej przez system.

    Jak kawałek systemu odpowiadający za rozruch umiałby poskładać macierz to
    czemu nie?

    > Zresztą co to zmienia? Chciałeś przyłożyć drągiem w Windows i
    > znowu sobie zrobiłeś kuku.

    Ale o co chodzi, skąd ta negatywna energia, w nic nie chciałem przyłożyć,
    chciałem wskazać że nie zawsze softraid 'idzie', są specyficzne konfiguracje
    że się nie da. To wszystko. Wyluzuj.