  • Data: 2024-08-20 20:14:21
    Temat: Re: RAID 0 sie rozsypal
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19/08/2024 7:00 PM, Olek wrote:
> [...]

    Znasz sie cos na testdisku?
    Bo probuje przywrocic partycje ale na dobra sprawe nie bardzo wiem ktora.

    Na zalaczonym obrazku https://imgur.com/a/2H3DTig widac liste wyszukana
    przez testdisk a ponizej jest wynik po zapisaniu 4 z 5 partycji 'EFI system'.
    To nie to. Powinno byc 4 razy 250gb czy cos kolo tego.

    https://badzi0r.wordpress.com/