eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleR1 i GSX-R 1000 za i przeciwRe: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
  • Data: 2011-12-29 20:48:09
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
    Od: marider <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-12-29 19:51, rightbent80 pisze:
    > Hej wracam z tym zagadnieniem, czy ktoś tutaj jeździł na R1 i GSX-R
    > 1000 i może napisać parę słów w czym są te motocykle podobne, a co je
    > różni w jeździe poza torem!?

    Jezdzil.

    > Na którym sie wygodniej siedzi, który jest zwinniejszy, ile pali r1
    > skoro mówi sie że tak duzo pali a ile gsxr, który ma tańsze częśći jak
    > napęd, owiewki, który jest bardziej odporny na złe traktowanie, w
    > końcu który warto kupić w kontekście ceny do jakości i ogólnego
    > zadowolenia z użytkowania poza torem. Np MotorcycleUSA wyraźnie stawia
    > na gixxera od 2005 praktycznie, potem deklasuje go s1000...

    w K6 nie odpowiadal mi 0-1 gaz i reakcja na odkrecenie. To tyle ze
    starszych Suk, moze cos gildor lub tomek napisza lub dadza linka do
    opisow bo gixy mieli/maja.


    Tu masz moj i mojego kumpla wykres porownawczy z hamowni R1 vs K7 (oba
    po dodatkach): http://tinyurl.com/3yz37mw .

    R1 - dla mnie lepszy wyglad, hamulce, latwiej w zakretach, generalnie
    Yamaha i dluzszy serwis (generalnie antysuzukowy jestem bo za wiele
    padalcow widzialem ze znaczkiem "S"), spalanie srednio cos kolo 7
    l/100km, po 180km zapalala mi sie rezerwa ale mialem kilka dodatkow -
    KN, pc3 i pelny uklad. Max cyferkami slabsza od GSXRa i wolniej sie
    wkreca na obroty ale jezdzilo mi sie i tak lepiej R1 (w sumie nieduzo bo
    zrobilem jakies 4 tys km jedynie zanim ja zabrali), a - zeby bylo
    dynamicznie to trzeba krecic powyzej 8 tys obr, nie meczy nadgarstkow
    ani plecow, przydaje sie wyzsza szyba, widocznosc do tylu OK. Zawiasy
    OK, na zegarach wszystko jasno i przejrzyscie poustawiane, sprzeglo lubi
    halasowac (zalezne jak wlasciciel dba o sprzeta a duzo dresow do
    gumowania je kupuje).


    K7 - nizszy i mniejszy niz r1, mniejsze spalanie (na objazdowce po
    poludniowe Europie zeszla na 4,5l/100km na trybie c z jazda w okolicach
    100-120), na minus ciezki katalizator, podwojne tlumiki (choc i talk
    lepiej wygladaja niz te banany w k9), wyglad lipa no i kumpel 2 razy
    posadzil w tym g... panewki (raz niedopilnowal poziomu oleju i
    wystarczylo do zmielenia). Zrobil w tym sezonie 22 tys km.
    Poza tym K7 wykonanie ma tandetne - rozebranie tego z plastikow zeby nic
    nie polamac to sztuka, wszedzie jakies zatrzaski, wpinki, srynki, silnik
    pomagalem kumplowi wyjmowac z tego 2 razy (patrz walka). Twardo
    pracujacy silnik. Lusterka sa jakos wasko i malo widac z tylu, wezsze ma
    siedzenie kierowcy znaczy zbiornik bardziej sie w jaja wcina niz r1.
    Plus dla mnie byl taki ze nie grzal w dupe ani w prawa noge jak moja R1
    i mial wyswietlacz biegow w standardzie. Mody A-B-C, dobrze sie latalo
    na B ale ja uzytkownik drogowy jestem a nie pilot oblatywacz.


    Tyle ze w/w masz o 2007. Nikt Ci nie powie jednoznacznie - kup to czy
    tamto bo to nie chleb zytni czy przenny za 3zl. Twoja kasa i Twoj wybor
    -im wiecej wiesz tym bardziej trafny-, grzeb w necie, czytaj, szukaj
    testow porownawczych itd a tu sie pochwal co nabyles :) BTW kazde moto
    mozna zarznac w kilka/nascie minut i to bez specjalnego wysilku. Rzeczy
    eksploatacyjne typu olej, opony, lancuch, klocki, zebatki itp. - ceny
    podobne a zuzycie gdzie szybciej to juz zalezy od Twojego stylu jazdy itd.


    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki
    Jog RR 50 LC (Lorenzo)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: