    From: "Wincynty" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Quo vadis Nokia?
    Date: Tue, 24 Nov 2009 18:01:29 +0100

    Użytkownik "franc" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:he8h24$1j5$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Od jakiegos czasu obserwuje co sie dzieje na rynku telefonow, szczegolnie
    > pod katem ulubionej marki - Nokia (tylko prosze, bez docinkow. szanuje
    > uzytkownikow SE, Motoroli, Samsungow, iPhone itd - nie o potyczke tu
    > chodzi).
    > Wychodze z zalozenia ze telefon jest wtedy dobry, kiedy spelnia
    > oczekiwania uzytkownika.

    Ja mam podobne odczucia. kiedyś nie wyobrażałem sobie posiadania innego
    telefonu niż NOKIA... mimo że zaczynałem os sagema i motoroli. Byłem wierny
    tej marce do momentu kiedy tańsze telefony zaczęły bardziej przzypominać
    zabawki odpustowe niż telefony. Pamiętam moją pierwszą nokie 3310 Bardzo
    dobra jakość wykonania dobre tworzywo długo trzymająca bateria. Potem był
    model 3510i, 8210, 6280 i 9300. Każdy oprócz 6280 był bezawaryjny i miło go
    wspominam. Jakieś 2 lata temu stanąłem przed wyborem nowego telefonu.
    Okazało się że w abonamentach tańszych nie ma nokii która byłaby przyzwoicie
    wykonana. Zabawki dla dzieci są lepiej wykonane a wyświetlacze w tańszych
    modelach nie nadają się do niczego. Kupiłem wtedy samsunga. Teraz po 2
    latach znowu zmiana telefonu - wybrałem LG k500 - jakość ekranu w telefonie
    który na wolnym rynku kosztuje poniżej 500 zł nowy IDEALNA. Za tą cenę
    ciężko znaleźć nokię która będzie tak wykonana i będzie posiadała podobne
    funkcje.

    Nokia niestety przysnęła i oddała sporą część rynku a teraz cenami zabija
    szanse na konkurencję z takimi firmami jal LG czy Samsung