  • 21. Data: 2006-08-26 19:39:01
    Temat: Re: Quo vadis Noestrado ???
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Marian Stopa napisał:

    > to cos jest kompletnie nieaktualne, cenowo i ofertowo ze tak powiem.

    A jaki jest według Ciebie standardowy (nie promocyjny) cennik na Neostradę?

    --
    TOM AS33868
    Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,

  • 22. Data: 2006-08-26 19:44:59
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Sat, 26 Aug 2006 09:29:27 +0000 (UTC), użyszkodnik Borg
    <b...@b...lan> napisał:

    > Narazie... i tak p2p zabije wszystko...

    co Ci zabije ???
    ja mam ograniczony upload pakietów p2p do 10% ogólnego uploadu. Czasem
    widze jak na routerze się tworzy kolejka tego typu pakietów po 25
    sekund. Ssacze na razie mi nie robią, łacza "down" czyli tepsiane
    ADSLe nie są drogie

  • 23. Data: 2006-08-26 19:47:34
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Sat, 26 Aug 2006 19:51:06 +0200, użyszkodnik Marian Stopa
    <s...@p...home.pl> napisał:

    > to cos jest kompletnie nieaktualne, cenowo i ofertowo ze tak powiem.

    dlaczego tak sądzisz Przyjacielu ???
    Chce Pan UKE aby ftp sprzedawała neo bez telefonu no to będzie go
    sprzedawała, na takie okazje ten cennik sobie wisi :>

  • 24. Data: 2006-08-26 19:52:41
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Tomasz Śląski <t...@s...pl> wrote:

    > A jaki jest według Ciebie standardowy (nie promocyjny) cennik na Neostradę?
    >
    > --
    > TOM AS33868

    Sorka za OT, ale jaki jest sens podpisywania się numerem Systemu Autonomicznego? ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 25. Data: 2006-08-26 19:53:26
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Sat, 26 Aug 2006 12:01:49 +0200, użyszkodnik Marian Stopa
    <s...@p...home.pl> napisał:

    > abonament chyba nie jest juz obowiazkowy, pozatym wiekszosc i tak uzywa
    > stacjonarnego.

    żebyś się nie zdziwił, sporo używa na najniższym abonamencie na którym
    neo mieć nie można

    > biorac lojalke na 3 lata wychodzi srednio po 46zl miesiecznie.

    dolicz do tego obowiązkowy abonament standardowy/startowy za ok 45zł
    to już masz średnio 90zł miesięcznie bez możliwości rozwiązania umowy
    przez okres 3 lat.
    sorki,ale za te pieniądze można sobie kupić już calkiem sensowne łacze
    z sieci osiedlowej, podłaczyć bramke SIP i mieć telefon stacjonarny po
    znacznie bardziej ludzkich stawkach niż w ftp

    > jakos nie widac takich ofert.

    poczekaj chwile....

  • 26. Data: 2006-08-26 20:27:37
    Od: r...@g...com (robert j. wozny)

    Tomek Kruk <f...@p...pl> writes:

> [...]
    > z sieci osiedlowej, podłaczyć bramke SIP i mieć telefon stacjonarny po
    > znacznie bardziej ludzkich stawkach niż w ftp

    jasne... tylko, ze siec osiedlowa tez musi dostarczac cos sensownego. co
    mi z sieci osiedlowej, przy ktorej neostrada jest o klase lepsza...

    -- r.

  • 27. Data: 2006-08-26 21:04:06
    Temat: [OT]Re: Quo vadis Noestrado ???
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Krzysztof Oledzki napisał:

    > Sorka za OT, ale jaki jest sens podpisywania się numerem Systemu
    > Autonomicznego? ;)

    Jak babcię laczkiem - nie rozumiem pytania :)

    > Pozdrawiam,

    Również :)

  • 28. Data: 2006-08-27 00:41:58
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    robert j. wozny napisał(a):

    > jasne... tylko, ze siec osiedlowa tez musi dostarczac cos sensownego. co
    > mi z sieci osiedlowej, przy ktorej neostrada jest o klase lepsza...
    >
    > -- r.
    bo sa sieci osiedlowe i sieci osiedlowe - pierwsze uzywaja InternetDSLa
    a drugie normalnych lacz symetrycznych:)

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

  • 29. Data: 2006-08-27 06:21:13
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > jasne... tylko, ze siec osiedlowa tez musi dostarczac cos sensownego. co
    > mi z sieci osiedlowej, przy ktorej neostrada jest o klase lepsza...

    Kiedyś, jeszcze jakeś 5-6 lat temu kiedy nie było łącz ADSL prawie
    wszystkie sieci osiedlowe działały naprawdę dobrze, a to dlatego że
    zabierali się za to głównie ludzie mający pojęcie o tym co robią, z reguły z
    wykształceniem informatycznym, mający doświadczenie w temacie. Sieci były
    powpinane w łącza symetryczne które dawało się gdzieś tam od kogoś
    załatwiać, najczęściej po liniach dzierżawionych TPSA. Potem przyszła era
    technologii ADSL i wifi. Łącza, szczególnie DSL tp staniały i za sieci
    zabrali sie wszyscy od piekarzy przez mechaników samochodowych do
    nauczycieli polskiego, stawiali APki na 2,4 GHz podłączone do łacz ADSL
    odpowiednio overbookowanych, żeby tylko parę zł więcej do kieszeni wpadło, i
    takie sieci popsuły ogólnie opinię o sieciach osiedlowych. Teraz jest taki
    czas że te sieci będą powoli umierać, bo w nich właśnie jakość jest znacznie
    gorsza od neo, natomiast te sieci zrobione z głową przez fachowców napewno
    jeszcze dość długi czas pozostaną na rynku.

    Lee

  • 30. Data: 2006-08-27 09:30:36
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Tomek Kruk napisał(a):

    > co Ci zabije ???
    > ja mam ograniczony upload pakietów p2p do 10% ogólnego uploadu.

    i wlasnie stad sie potem bierze opinia ze osiedowki dzialaj nedznie

    --
    Mateo