  • 1. Data: 2006-08-26 08:52:25
    Temat: Dobre firma oferujące Internet
    Od: "timonnnnnekk" <t...@a...pl>

    Witam !!!

    Szukam firmy która oferuję stałe łącze internetowe o prędkości między 128 kb/s -
    512 kb/s bo tyle mi w zupełności wystarczy. Jednak mam jedno wymaganie - NIE
    MOŻE BYĆ MIESIĘCZNEGO LIMITU TRANSFERU poniewaz obecnie mam neostrade i juz w 2
    tygodniu mam zwolniony Internet poniewaz mam taką prace gdzie musze pobierać
    codziennie akutalizacje do programu które zajmują średnio po 150 mb dziennie ;(
    Jeszcze sobie buszuje po internecie troszke i wtedy wychodzi ze za chwile
    przekrocze limit 7 GB i internet strasznie zwalnia. Ja jestem jakby co z
    Bydgoszczy i szukam firmy ktora w BYdgoszczy mogłaby zamontowac internet.

  • 2. Data: 2006-08-26 09:17:15
    Temat: Re: Dobre firma oferujące Internet
    Od: kalinka <m...@k...pl>

    Zapomniales dodac, ze jestes w stanie placisz 25 zl miesiecznie max.

  • 3. Data: 2006-08-26 15:55:31
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

> [...]
    > przekrocze limit 7 GB i internet strasznie zwalnia. Ja jestem jakby co z
    > Bydgoszczy i szukam firmy ktora w BYdgoszczy mogłaby zamontowac
    Sorry ale 150MB * 30 dni to 4,5GB.
    Nawet jak sobie pobuszujesz to pewnie 15GB nie przekroczysz.
    IMHO mozesz miec limity.

    Maciej

  • 4. Data: 2006-08-26 16:17:24
    Od: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>

    Dnia sobota, 26 sierpnia 2006 17:55, Maciej Przyboś napisał(a):

    > Sorry ale 150MB * 30 dni to 4,5GB.
    > Nawet jak sobie pobuszujesz to pewnie 15GB nie przekroczysz.
    > IMHO mozesz miec limity.

    U mnie na statystykach wyszło, że rekordzista w lipcu zassał 93GiB danych.

    Samo radio internetowe to min 600MB przez 12 godzin grania, nie mówiąc już o
    osobnikach backupujących Internet przez p2p...

    --
    | pozdrawiam / greetings | powered by Trustix, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |