  • 51. Data: 2006-09-05 13:26:47
    Temat: Re: Quo vadis Noestrado ???
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Spinacz biurowy, Tomek Kruk <f...@p...pl>!

    > ....mamy już megasieć i wprowadzamy do cennika opcje zwięszania
    > uploadu za dopłatą.

    ...tak jak Aster. Bez sensu. Łącze z downstreamem 4 Mbit/s (w nocy) i 256
    kbit/s upstreamu (efektywnie i tak trzeba ciąć, bo przy wysycenu upstreamu
    downstream totalnie pada, przynajmniej na moim modemie) to jakiś absurd.
    Nie sprawdzałem, ale podejrzewam że nawet acki są w stanie to wysycić.

    --
    http://www.chmurka.net/ :: FidoNet 2:480/138 :: GG 1234 :: Grono 123
    Licencja SWL nr SP5-25-0730 :: QTH Locator KO02MF :: GSM 514 710 213

  • 52. Data: 2006-09-08 14:07:24
    Od: robbo2k <r...@o...pl>

    Colin napisał(a):

    > Sieci osiedlowe nigdy nie będą lepsze od ADSL-i i TV kablowych.
    > Łącze tylko do WWW, za NAT-em, z poblokowanymi portami to nie łącze.

    A sieci osiedlowe z publicznym IP gwarancja pasma itd sa niemozliwe.?
    Jesli mowisz o sieci wanabeproviderow to ich jedyna zaleta jest cena i
    brak konkurencji