  • Data: 2014-01-16 08:43:29
    Temat: Re: Qt czy Visual studio C++
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-15 16:46, Piotr C. pisze:
    > Witam,
    >
    > Jest tu ktoś jeszcze?
    >
    > Prośba o poradę... lata temu programowałem w Delphi, potem próbowałem w C
    Builderze.
    > Potem długo nic. Dziś chciałbym wrócić do amatorskiego pisania programów pod
    Windows - stosunkowo proste, ale z obsługą komunikacji po sieci, jakieś XML czy
    lokalne mini-sql - powiedzmy program klasy małego komunikatora. C znam, C++ (klasy,
    konstruktory itd.) tylko teoretycznie ze studiów dawno temu. W co wejść, żeby było w
    miare łatwo, a kod efektywny? Do tego za darmo i sporo supportu / przykładów w sieci.
    > - Qt --> wygląda ciekawie, przejrzałem ze 2 przykładowe programiki

    Może być

    > - Visual Studio C --> nie przyglądałem się zanadto. Też darmowy

    Albo visual c - ale bez cli -, albo c#, c++ + cli to pomyłka....

    > - Borland --> to już chyba nie żyje?

    Żyje, ale z borlanda do uzytku nadaje się tylko delphi...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl