  • Data: 2010-06-30 15:46:09
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek Kacprzak pisze:

> [...]
    Ja tak jezdze ale co z tego, ze opinie o q/c/e robia Ci co tak nie
    jezdza powoduja ze taki szerszen chce linki wieszac i kolce a ja w nie
    wjade to co? Lapiesz juz powoli zasade ;)

    > Kurwa rozumiem, nie rozumiem tylko swietego oburzenia i obrony za wszelka
    > cene _wszystkich_ jezdzacych po lesie.
    > Zobacz od czego sie zaczela dyskusja
    > :)
    Generalnie to ja mam w dupie wszystkich, nie chce sie wjebac w linke i
    kolce. Paniał?

    > Bo moze dodatkowo c/e/q ten las niszcza.
    Z tym niszcza to ja sie mocno zastanawiam.

    > Mnie wkurwia wlasnie ten totalny zwis spoleczny gdzie jeden drugiemu nie
    > pomoze, a jak cos sie dzieje to sie ludzie odwracaja palcami. Wkurwia mnie
    > patrzenie na koniec swojego nosa i "manie" w dupie inych.
    heh, mnie tez ale nie o tym ta "dyskusja"

    > Ty tak, a ten grzybiarz jak ci wylezie pod kola.
    Staram sie unikac wjezdzania w grzybiarzy ;P

    > Ja rozumiem wasza chec latania off ale z glowa, zeby innym nie szkodzic a to
    > co zaprezentowal fex jest tego zaprzeczeniem.
    Generalnie to pomysl tak, pajace sa wszedzie i on i off nie?
    i pomysl, ze nie masz monopolu na lamanie przepisow ;)
    i generalnie dyskusje z Toba podnosza mi juz coraz mniej cisnienie,
    starzejesz sie czy co? ;P

    --
    pozdr
    Rogal