  • Data: 2010-07-01 09:45:28
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: Jacot <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> wrote:

    >*** Desperacja wspolmierna do przyczyny?

    Nie wiem, to sprawa dla specjalistow

    > Postulujesz przejscie nad zamiarem morderstwa z premedytacja do
    >porzadku dziennego? Poklepac po ramieniu? Poglaskac? Pracowac u podstaw?

    Ja niczego nie postuluje. Stwierdzam jedynie, ze jesli twoja teza
    jest, iz jedynym prawem obywatela, ktoremu inny obywatel najezdza na
    jego rzeczywistosc jest odwolac sie do 'organow", to twoja teza jest
    bledna. Obywatel nie ma prawa czuc sie bezbronnym i bezradnym w takich
    okolicznosciach a to czy srodki jakie podejmie zmieszcza sie w
    granicach obrony koniecznej (siebie, rzeczywistosci itd) beda
    adekwatne to juz jego ryzyko i kwestia ewentualnej oceny sadu.
    I co Tobie z tego, jesli sad uzna, ze zginales bezprawnie?
    I nie bardzo byles przekonujacy wzgledem adwersarzy, moim skromnym
    zdaniem.

    > Ale wsrod cywilizowanych i swiadomych czlonkow
    >spoleczenstwa paragraf to nie zaden argument.

    Ano wlasnie. Jedyne co pozostaje, to chyba wymienic spoleczenstwo.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10