  • Data: 2010-06-30 22:19:23
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Jacot" napisal

    > Kurde, naprawde sadzisz, ze tym wszystkim co pisales, tak jak pisales,
    > przekonales bodaj jednego?

    *** Byl tylko jeden. I doszedl do tego ze raczej mordowac nie bedzie. Drugi
    odzywal sie bo ma taka potrzebe i odsiebne parcie, ale wcale nie popiera.
    Niczego nie popiera oprocz siebie. A, wpadl jeszcze jakis trzeci lekko
    oszolomiony i zaraz sie obrazil- ale ten byl z kolei zupelnie nieagresywny.
    Wystarczy zasianie ziarna niepokoju. Nie oczekuje publicznych pokajan i
    nawrocen. A co do sposobu, to nie zwyklem mowic ze deszcz pada jak sie wokol
    pluje.

    Ja wiem, ze linkowanie to mordercze dosc i
    > efekt malo estetyczny ale desperacja pcha ludzi do rozmaitych czynow
    > dziwacznych

    *** Desperacja wspolmierna do przyczyny? U mnie na dzielnicy chlop swoja
    babe zabil bo mu na kolacje podala jajka. Paskudne przewinienie, ale nawet
    to potraktowano jak smierc w sumie niezasluzona- przypadkowa wrecz, bo w
    afekcie. Postulujesz przejscie nad zamiarem morderstwa z premedytacja do
    porzadku dziennego? Poklepac po ramieniu? Poglaskac? Pracowac u podstaw?
    Hepening urzadzic? Kwiaty do luf wsadzac, znaczy na linkach wieszac? Sorry
    ale nie oczekuj tego ode mnie. A na dziwacznosc takich czynow- ba, nawet
    zamiarow, sa paragrafy. Ale wsrod cywilizowanych i swiadomych czlonkow
    spoleczenstwa paragraf to nie zaden argument.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400