  • Data: 2010-06-30 15:16:12
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:i0fl4d$4or$1@news.onet.pl...

    > Koledzy Ci napisali - mentalnosc kalego, Ty lamiesz przepisy jest ok, ja
    > lamie przepisy nie jest ok. Czas dorosnac.
    Ale mnie wolno jezdzic po ulicy a po lesie nie. I nie ma znaczenia czy 10
    czy 100.

    No troche ich jest http://pl.wikipedia.org/wiki/Województwo_łódzkie

    A nie jedziesz wtedy blisko prawej krawedzi jezdni?

    > no bo piszesz ciagle jakie to zloooo latac na kole a sam nie latasz to tak
    > jak bys pisal ze gorzala to zlooo samemu nigdy nie pijac.
    Bo nie pije.

    > Pacz mi na usta --->> FUN FUN FUN, zabawa po naszemu. Dla wlasnej
    > przyjemnosci, takiej samej jak setki innych pomniejszych przyjemnosci.
    > rozumiesz?
    Czyli mnie sprawia przyjemnosc a innym wara od tego?
    Ciekawa postawa.

    --
    Bartek
    niebieska9'99