  • Data: 2010-06-30 15:09:33
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:i0fkq6$3r4$1@news.onet.pl...

    > Wlasnie do tego zmierzalem, _czesc_ a nie wszyscy w zwiazku z ta linka
    > zawieszona na te _czesc_ nie chcialbym sie w nia wjebac rozumiesz?
    > A jezeli ktos nawoluje do wieszania linek, rozsypywania kolcy bo _czesc_
    > uzytkownikow lasow/drog/pol/bagien itp nie bardzo umie sie zachowac ( a to
    > kwestia kultury osobistej) a nie przepisow i ma to mnie osobiscie dotknac
    > (bo wjade w linke i kolce) to .. ja to pierdole rozumiesz?
    Kurwa rozumiem, nie rozumiem tylko swietego oburzenia i obrony za wszelka
    cene _wszystkich_ jezdzacych po lesie.
    Zobacz od czego sie zaczela dyskusja
    :)
    > Brawo, szkoda, ze "wszyscy" pienia sie na c/e/q w lesie a nie przeszkadza
    > im duzo bardziej szkodliwy dla tego lasu wszechogarniajacy syf i smietnik.
    Bo moze dodatkowo c/e/q ten las niszcza.
    Mnie wkurwia wlasnie ten totalny zwis spoleczny gdzie jeden drugiemu nie
    pomoze, a jak cos sie dzieje to sie ludzie odwracaja palcami. Wkurwia mnie
    patrzenie na koniec swojego nosa i "manie" w dupie inych.

    > osobiscie jak lece 80 po lesnej drozce to jest to taka drozka na ktorej
    > grzybiarza wypatrze z daleka i _zwolnie_ wlasnie po to, zeby nikogo nie
    > rozjechac/przestraszyc/zakurzyc/cokolwiek a topiac sie w bagnie, nie
    > trafie w nikogo bo ludzie normalni nie wlaza w bagna ;)
    Ty tak, a ten grzybiarz jak ci wylezie pod kola.
    Ja rozumiem wasza chec latania off ale z glowa, zeby innym nie szkodzic a to
    co zaprezentowal fex jest tego zaprzeczeniem.

    --
    Bartek
    niebieska9'99