  • Data: 2010-06-30 14:21:33
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" napisał

    > Moze miales jakas zepsuta 9?

    *** Oczywiscie- pare innych scigaczy gdzie od ogranicznika do ogranicznika
    jest "kilka" stopni skretu, tez bylo popsutych. Podnozki tez mialy nie tam
    gdzie trzeba. A- i zawiasy zespawane. Wszystkie oprocz Twojej sa zepsute.
    Pewno ramy nie tak pospawali ;D

    > A nie nadaje sie?

    *** Wlodek Kwas udowodnil, ze na ZX-7 RR mozna przejechac tor crossowy.
    Przejechal. Nadaje sie? Nadaaaaje!

    > Hmm 140 km i 96 Nm, ZZR 1200 100 km i 99 Nm tyle wyguglalem. Naprawde
    > roznice sa az tak wyczuwalne? Moc maksymalna osiagaja przy 9000 i 8200
    > rpm.

    *** Nie idz w katalogowy brandzel- siadz i sprobuj jak masz okazje. Ja tez
    bylem zdziwiony.

    > Poczekaj, 9 do 9000 tys jest naprawde spokojnym motocyklem.
    > No chyba ze ktos ma zelazne rece i manetke odkreca 0 - 1

    *** Nie chce mi sie na ten temat gadac, bo to beszens. Uwazam ze dziewiatka
    to fajny motocykl, ale raczej z zupelnie innych (niezbyt racjonalnych)
    powodow niz Ty i na tym poprzestane. Ujezdzaj go sobie na zdrowie i tak jak
    Ci sie podoba, ale ZZR w kategorii : codzienny uzytek, wygoda, pasazer, bije
    ja na glowe.

    > A ja nie. Ale moze dlatego, ze mnie to nie interesuje.

    *** Ale dramatyczne pytanie retoryczne skleciles. I jak sie okazalo ze z
    retoryki nici, To juz cie nie interesuje? :)
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400