  • 11. Data: 2015-06-12 13:31:15
    Temat: Re: Pytanko o Instashielde'a - trochę NTG
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2015 13:53:44 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > Wiem, temat raczej dla softłerowców, ale ... ZDECYDOWANIE BARDZIEJ!! wolę
    sensownych odpowiedzi właśnie tutaj niż na n/p pl.comp.lang.[dowolny język
    programowania]. Do rzeczy: mam jakiś tam *.exe, parę plików z tym skojarznonych
    (pliki tablic przeliczeniowych (coby szybciej było), instr. obsługi badziewia itp..)
    No i trza z tego zrobić "setup'a" , który rozpakuje pliki w jakiś tam folder,
    powiadomi OS o nowym sofcie, +ew. wykreuje jakąś ikonkę na pulpicie.

    http://www.sminstall.com/

  • 12. Data: 2015-06-15 16:05:50
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    Ja osobiście używam tego: http://nsis.sourceforge.net/

[...]