  • 1. Data: 2011-05-16 14:55:30
    Temat: Pytanie z serii co kupic
    Od: "rysiek" <r...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jak w temacie
    załozenia takie:
    - suv (moze byc duże kombi),
    - 4x4,
    - ok 200kM, ON
    - wiek 5-6 l
    - budzet ok, 65kPln
    Poruszam sie A6 C5 1,9
    jak narazie moim fav. jest x5
    mozecie cos doradzic, odradzic?
    pzdr

  • 2. Data: 2011-05-16 16:49:37
    Temat: Re: Pytanie z serii co kupic
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "rysiek" <> napisał w wiadomości ...
    > Witam.
    > Jak w temacie
    > załozenia takie:
    > - suv (moze byc duże kombi),
    > - 4x4,
    > - ok 200kM, ON
    > - wiek 5-6 l
    > - budzet ok, 65kPln
    > Poruszam sie A6 C5 1,9
    > jak narazie moim fav. jest x5
    > mozecie cos doradzic, odradzic?
    > pzdr

    jezdziłem trochę półrocznym X5 i jest to całkiem ciekawe auto,
    bardzo dobrze jeżdżące ale niestety wydaje się - jak dla mnie -
    zdecydowanie za twarde na większość naszych dróg :(
    jeżeli X5 to tylko 3.0d R6 no chyba że stać cię na V8 :)
    i jedno małe "ale": 5-letnie X5 3.0d za 65 kPLN to będzie albo padlina
    klepana z 2 przystanków albo anglik po przekładce w stodole
    albo jeszcze inny przeszczep :(
    z tym budżetem możesz szukać poprzedniego modelu (E53)
    i to raczej roczniki 2003 - 2004, biorąc pod uwagę, że po kupnie
    coś trzeba będzie do niego dołożyć, choćby opony a tu komplet
    będzie cię kosztował min. 4 kPLN

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 3. Data: 2011-05-16 17:49:49
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2011-05-16 14:55, rysiek pisze:
    > Witam.
    > Jak w temacie
    > załozenia takie:
    > - suv (moze byc duże kombi),
    > - 4x4,
    > - ok 200kM, ON
    > - wiek 5-6 l
    > - budzet ok, 65kPln
    > Poruszam sie A6 C5 1,9
    > jak narazie moim fav. jest x5
    > mozecie cos doradzic, odradzic?
    > pzdr

    Volvo xc70, xc90.

  • 4. Data: 2011-05-16 19:19:02
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"> napisał w wiadomości ...

    > Volvo xc70, xc90.

    XC70 2,5T MY'2006 miałem przez 2 lata
    byłby to samochód idealny, gdyby miał precyzyjny układ
    kierowniczy a tak jest to dobre, wszechstronne auto
    ale prowadzi się jak wóz drabiniasty :)

    XC 90 D5 MY'2007 ma mój kolega
    i jest to całkiem niezły wybór na polskie drogi bo jest raczej
    miękki i komfortowy więc do spokojnej jazdy super
    bo nie odważyłbym się tym wejść ostro w zakręt :)

    Możliwości napędu AWD Volvo są gorsze niż X-drive BMW,
    również trwałość tapicerek skórzanych Volvo jest zdecydowanie
    niższa niż BMW, awaryjność wydaje się na podobnym poziomie,
    koszty serwisu wyższe w BMW...

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 5. Data: 2011-05-16 20:52:54
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-05-16 17:49, Grzegorz Prędki pisze:

    > Volvo xc70, xc90.

    D5 w tej kasie nie ma 200KM.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 6. Data: 2011-05-16 20:55:51
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-05-16 14:55, rysiek pisze:

    [cut]

    Przejedź się Touaregiem jak Ci z wyglądu pasuje. Raczej nic się nie
    psuje, zawieszenie proste, silniki 2.5 R5 TDI (jeśli satysfakcjonuje Cię
    174KM + ewentualny chip na 210-220KM) lub 3.0 V6 TDI (224KM + chip na
    270-280KM). Omijaj 5.0 V10 TDI i pneumatyczne zawieszenie, bo silnik
    cienkawy i trudno go naprawić poza ASO a zawieszenie problemowe.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 7. Data: 2011-05-17 09:51:17
    Od: "rysiek" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > i to raczej roczniki 2003 - 2004, biorąc pod uwagę, że po kupnie
    > coś trzeba będzie do niego dołożyć, choćby opony a tu komplet

    Tu z tym rocznikiem i cena masz zdecydowanie racje, poniosla mnie fantazja
    a moze masz doswiadczenie z x3 widzialem ze silniki 3.0 tez tam montuja,
    troche malutki
    no ale zawsze cos podobnego i nawiazujacego do x5
    pzdr

  • 8. Data: 2011-05-17 09:52:18
    Od: "rysiek" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:iqrrvl$uji$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > Omijaj 5.0 V10 TDI i pneumatyczne zawieszenie, bo silnik cienkawy i trudno
    > go naprawić poza ASO a zawieszenie problemowe.

    Nawet nie bralem pod uwage, musze luknac
    dzieki za wskazowki
    pzdr

  • 9. Data: 2011-05-17 10:55:20
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <> napisał w wiadomości ...

    > D5 w tej kasie nie ma 200KM.

    jeździłem XC60 D5 najpierw demonstracyjnym 185KM
    a potem mojego kolegi tym nowym D5 205KM
    i powiem ci że nie ma żadnych odczuwalnych różnic w jeździe...

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 10. Data: 2011-05-17 11:59:02
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

> [...]
    > troche malutki
    > no ale zawsze cos podobnego i nawiazujacego do x5

    nie mam żadnych praktycznych doświadczeń z X3
    ale gdybym musiał wybrać to zamiast X3 wolałbym np. 530xd :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz