  • 41. Data: 2023-04-06 18:33:26
    Temat: Re: Pytanie w sprawie kołpaków
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2023 o 18:32, Pete pisze:

    > i młot 5kg do ściągnięcia zapieczonej felgi :P

    Luzujesz sruby - gaz, hamuleć i odpieczona:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 42. Data: 2023-04-06 18:49:02
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    PiteR w

    > kołpaki to jak całowanie się przez szybę.
    [...]
    > Kołpaki utrudniają macanie

    Ty zboczeńcu kołpakowy!

    --
    Tomasz

  • 43. Data: 2023-04-06 19:38:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:642ef400$0$19603$65785112@news.neostrada.pl>
    user Pete pisze tak:

    > i młot 5kg do ściągnięcia zapieczonej felgi :P

    ależ wodzu!

    Zapiekają się tylko alu felgi.
    Nie wali się młotem w amelinium.

    Kopie się z obcasa w oponę.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 44. Data: 2023-04-06 20:54:34
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.04.2023 o 21:19, Ewa pisze:

> [...]
    y-oryginalny-12873201266

    -r15-15-cali-52960-2f600-10832332645

    32990013  (ale

    > Dzięki.

    Ja bym jednak kupił alusy. W sumie kiedyś kupiłem i nie żałuję :)

    Cyk/pyk i sobie zmieniam sam na zimówki...jest jeszcze taki "myk" że w
    oryginale mam 15'' a alusy kupiłem 16''. Niby jeden cal al różnica
    spora. Przy delikatnej jeździe, mniej pali (mniejsze obroty silnika)
    wyżej się siedzi i ciekawiej auto wygląda...i licznik przestał kłamać :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 45. Data: 2023-04-06 21:19:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Apr 2023 20:54:34 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
    > W dniu 05.04.2023 o 21:19, Ewa pisze:
    > [...]
    > Ja bym jednak kupił alusy. W sumie kiedyś kupiłem i nie żałuję :)
    >
    > Cyk/pyk i sobie zmieniam sam na zimĂłwki...

    to samo mozna miec na drugim komplecie felg stalowych.

    > jest jeszcze taki "myk" Ĺźe w
    > oryginale mam 15'' a alusy kupiłem 16''. Niby jeden cal al różnica
    > spora.

    Ten jeden cal jeszcze nic nie mówi - jaką masz srednicę zewnętrzną
    opon?

    > Przy delikatnej jeĹşdzie, mniej pali (mniejsze obroty silnika)
    > wyżej się siedzi i ciekawiej auto wygląda...i licznik przestał kłamać :)

    troche dziwne. bo jesli teraz licznik zaniza, to przejedziesz 500km
    naprawde, a w/g licznika np 480.
    Albo auto pali naprawde sporo mniej, albo cos zle przeliczacie.
    bo np 40 litrow dzielone przez 480km to jednak wiecej niz 8/500.

    Chyba, ze masz staly dystans pomiarowy.

    J.

  • 46. Data: 2023-04-06 21:43:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 06.04.2023 o 18:33, Shrek pisze:

    > Luzujesz sruby - gaz, hamuleć i odpieczona:P

    Na lewarku? gratuluję pomysłu :P

    --
    Pete

  • 47. Data: 2023-04-06 21:45:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 06.04.2023 o 19:38, PiteR pisze:
    > in <news:642ef400$0$19603$65785112@news.neostrada.pl>

    > ależ wodzu!
    >
    > Zapiekają się tylko alu felgi.

    Trzeba było to powiedzieć mojej. Amelinium w niej, tyle co w wentylku.

    > Nie wali się młotem w amelinium.

    w stal też nie. Potrzebny pośrednik w postaci kołka z drzewa.

    > Kopie się z obcasa w oponę.

    i tak do us... śmierci

    --
    Pete

  • 48. Data: 2023-04-06 21:47:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2023 o 21:43, Pete pisze:

    > Na lewarku? gratuluję pomysłu :P

    No nie. Chociaż jak w przednia w przednionapędówce to też powinno się
    udać - ale nie namawiam;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 49. Data: 2023-04-06 22:04:47
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.04.2023 o 21:19, J.F pisze:

    > to samo mozna miec na drugim komplecie felg stalowych.

    Stalowe chujowo wyglądają. To jest opcja "bida" :]

    > Ten jeden cal jeszcze nic nie mówi - jaką masz srednicę zewnętrzną
    > opon?

    Oczywiście że opony o cal większe niż w oryginale.

    > troche dziwne. bo jesli teraz licznik zaniza, to przejedziesz 500km
    > naprawde, a w/g licznika np 480.

    Teraz właśnie pokazuje tyle co powinien. Na 15'' zawyżał o 10km/h. Czyli
    przejechałem 90km a wskazywał 100 (kłamał).

    > Albo auto pali naprawde sporo mniej, albo cos zle przeliczacie.
    > bo np 40 litrow dzielone przez 480km to jednak wiecej niz 8/500.
    >
    > Chyba, ze masz staly dystans pomiarowy.

    Raz że mam a swoje stałe dystanse a w/w obliczenia wsadź w odbyt, bo jak
    wspomniałem, mam mniejszą liczbę obrotów przy tej samej prędkości
    (wartość prędkości GPS). Co innego jak dam "po garach" wtedy pali
    więcej, bo ma ciężej. Gdybyś kombinował, to jest to automat więc
    skrzynią biegów się nie bawię.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 50. Data: 2023-04-06 22:08:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2023 o 00:21, Adam pisze:

> [...]
    > miałem radio Clariona, pewnie co najmniej dwa razy droższe od auta.
    > Nikt nie ukradł.
    > Natomiast jak wreszcie mi się zachciało wymienić lizak od skrzyni biegów
    > (bo już wajha mocno na boki latała) to z rozpędu zrobiłem zamek. Nie minęło
    > kilka dni i ktoś mi pod firmą wybił szybę i zaiwanił lutownicę. Radio
    > zostało.
    > Lutownica niewiele warta, ale jak człowiek nią kilkanaście lat lutował, to
    > siedziała w ręce jakby była jej przedłużeniem. Kupiłem niby podobną, ale to

    Brakowało żeby rozwalili ci szybę bo nie zauważyli że otwarte;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!