  • 31. Data: 2023-04-05 20:42:07
    Temat: Re: Pytanie w sprawie kołpaków
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 05.04.2023 19:02, Akarm wrote:
    [...]
    > Jeśli się zmienia rodzaje opon w zależności od pory roku, czyli jeśli
    > się posiada zimowe i letnie, to korzystniej jest mieć po prostu dwa
    > komplety kół.
    Przy założeniu, ze samemu się będzie te koła wymieniać. Ale nie każdy ma
    warunki (własne podwórko, jakiś garaż, narzędzia), a do tego nie każdemu
    chce się dłubać.

  • 32. Data: 2023-04-05 21:19:52
    Od: Ewa <E...@c...com>

    onez-daewoo-fso-atu-8894098930

    > Upss w opisie jest 15'' a to jednak 13'' :/
    >
    > https://allegro.pl/oferta/kolpak-15-fiat-fiorino-now
    y-oryginalny-12873201266

    > https://allegro.pl/oferta/kia-spectra-kolpaki-kolpak
    -r15-15-cali-52960-2f600-10832332645

    > https://allegro.pl/oferta/kolpak-kola-peugeot-15-127
    32990013  (ale tylko
    > 1szt)

    Dzięki.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 33. Data: 2023-04-05 22:57:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:642dc0ff$0$9611$65785112@news.neostrada.pl>
    user JDX pisze tak:

> [...]
    > Przy założeniu, ze samemu się będzie te koła wymieniać. Ale nie
    > każdy ma warunki (własne podwórko, jakiś garaż, narzędzia), a do

    ależ wodzu

    dwa kliny, podnośnik i 17
    szyciej niż formel eins

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 34. Data: 2023-04-06 00:21:05
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Apr 2023 18:29:12 +0200, Shrek napisał(a):

    > E tam. Ja przez pół roku nie zamykałem auta (znaczy zamykałem, ale tylne
    > lewe się nie zamykały - siłownik się zepsuł i tylko otwierał). Niby
    > można było wysiąść, otworzyć tylne, wcisnąć "cycek" zamknąć i resztę
    > zamknac z centralnego... ale zapominałem, a potem już mi się nie
    > chciało;) Najbardziej w sumie obawiałem się, że jakiś bezdomny tam wlezie;)

    Lata temu jeżdziłem maluchem. Pracowałem wtedy w Warszawie, Ratuszowa 11. A
    mieszkałem przy Deotymy.
    W maluchu nie działał zamek drzwi. Jeździłem tak pewnie ze dwa miesiące. A
    miałem radio Clariona, pewnie co najmniej dwa razy droższe od auta.
    Nikt nie ukradł.
    Natomiast jak wreszcie mi się zachciało wymienić lizak od skrzyni biegów
    (bo już wajha mocno na boki latała) to z rozpędu zrobiłem zamek. Nie minęło
    kilka dni i ktoś mi pod firmą wybił szybę i zaiwanił lutownicę. Radio
    zostało.
    Lutownica niewiele warta, ale jak człowiek nią kilkanaście lat lutował, to
    siedziała w ręce jakby była jej przedłużeniem. Kupiłem niby podobną, ale to
    już nie to.
    A do Clariona dorobiłem kieszeń na złącze Centronics i zabierałem ze sobą.
    Podtrzymanie pamięci na 6F22 z diodą, aby 12V nie zabiło baterii.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 35. Data: 2023-04-06 08:20:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Większość ludzi tak robi, że opony letnie zakładają na felgi aluminiowe
    > a opony zimowe są na stalowych felgach. Zmienia się tylko całe koła z
    > sezonu na sezon a nie opony, co skutkuje znacznie mniejszą opłatą jak w
    > przypadku zmiany opon. To inwestycja, która się zwraca.

    Teraz to widać powrót do opon wielosezonowych. To jeszcze bardziej się
    opłaca. W ogóle nie użerasz się z wymieniaczami, którzy nigdy nie
    dotrzymują umówionej godziny wizyty. A i ceny mają teraz takie... szkoda
    gadać.

    --
    MN

  • 36. Data: 2023-04-06 10:25:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wszystko do czasu.
    Mi tak zajumali w końcu torbę zza oparcia.

    -----

  • 37. Data: 2023-04-06 10:37:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Po co gadasz z botem?

    -----

  • 38. Data: 2023-04-06 17:47:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2023 o 10:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wszystko do czasu.

    Do czasu aż zmieniłem samochód;P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 39. Data: 2023-04-06 17:48:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2023 o 10:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > Po co gadasz z botem?

    Po czym poznałaś że ewa to bot?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 40. Data: 2023-04-06 18:32:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 05.04.2023 o 22:57, PiteR pisze:
    > in <news:642dc0ff$0$9611$65785112@news.neostrada.pl>

    > ależ wodzu
    >
    > dwa kliny, podnośnik i 17
    > szyciej niż formel eins

    i młot 5kg do ściągnięcia zapieczonej felgi :P

    --
    Pete