  • 11. Data: 2010-03-20 17:33:18
    Temat: Re: Pytanie o układ AD9852, czyli generator DDS
    Od: "dziadek Ben" <j...@o...pl>

    > To zainteresuj się tą wymienioną przeze mnie firmą, bo od 14 sztuk
    > mają coś ok. 80 zł netto za sztukę.

    Problem polega na tym, że ja tej firmy nie kocham :(
    Na szczęście koszt scalaków nie ma dla mnie znaczenia - w projekcie o kilku-
    lub kilkudziesięciomilionowym budżecie stanowi on kwotę "na drobne wydatki".

    --
    dziadek Ben
    [z adresu wytnij co trzeba]

  • 12. Data: 2010-03-20 17:38:11
    Od: "dziadek Ben" <j...@o...pl>

    >A możesz napisać, co ciekawego produkujesz
    > z użyciem tych układów?

    Przykro mi, ale nie mogę - prace są mniej lub bardziej "smutne". Zresztą nie
    wniosło by to niczego nowego do bieżącego wątku.

    --
    dziadek Ben
    [z adresu wytnij co trzeba]

  • 13. Data: 2010-03-20 18:01:16
    Od: "Robbo" <n...@y...com>

    Szkoda. Niemniej to pocieszające, że w Polsce
    coś się jeszcze produkuje. Tzn. ja też się staram
    wytwarzać, ale raczej na niewielką skalę.

    Robbo

  • 14. Data: 2010-03-21 20:03:30
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Robbo" <n...@y...com> napisał w wiadomości

    > Nie jestem elektronikiem. Czy mógłbyś mi napisać, co oznacza
    > termin "shifter" w tym przypadku?
    >
    > Robbo
    Taką rolę może pełnić kondensator szeregowy na wyjściu :))
    Andrzej

  • 15. Data: 2010-04-08 21:42:26
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Andrzej wrote:

    > Użytkownik "Robbo" <n...@y...com> napisał w wiadomości

    > Taką rolę może pełnić kondensator szeregowy na wyjściu :))

    Może. Ale nie od prawie DC do dużych MHz.

    Waldek