  • Data: 2009-02-08 02:22:21
    Temat: Re: Pytanie o telefon robiacy ladne zdjecia.
    Od: igoR szczurka <T...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 7 Feb 2009 18:59:18 +0100, JoteR napisał(a):

    > No to Cię rozczaruję - w moim domu nie to że się przewinęły, ale aktualnie
    > są używane wszystkie trzy modele - Viewty, F480 i k750i.

    W takim razie proszę o wybaczenie :)
    (u mnie k750 poszedł z zapomnienie)

    > Zresztą jak pisałem w którymś wcześniejszych postów, zaczynam nabierać
    > podejrzenia iż ten mój egzemplarz (z salonu Play, a jakże) jest jakiś
    > "lewy", więc Twoja opinia iż LG robi lepsze zdjęcia niż F480 (a niby z
    > obiektywem Schneider-Kreuznach powinien) będzie dodatkowym bodźcem do wizyty
    > w serwisie.

    Nie zauważam rażącej różnicy na korzyść któregokolwiek z nich -
    rozbieżności w tą lub drugą stronę mocno zależą od warunków. Na chwilę
    obecną niewiele różnią się od jakości zdjęć z kompaktowej "małpy" sprzed
    kilku lat. Posiadane, stare zdjęcia z SE - IMVHO zostają daleko z tyłu za
    obydwoma (obytrzema :P) :). LG wygrywa natomiast z pewnością nagrywaniem
    video.
    Jeśli to problem wyłącznie ostrzenia - może rzeczywiście to uwalony AF?
    Fakt, we Viewty jest koszmarnie wolny, ale problemy miewa chyba wyłącznie
    przy bardzo mało kontrastowych obiektach - wtedy warto nieco ruszyć
    obiektywem.
    PS.
    Notabene w Renoir którego (na razie) niestety tylko 'pomacałem" poprawa
    jest zauważalna; w prędkości samego telefonu również (a już kurka chciałem
    Pixona). :)
    igoR szczurka |'_> FAQ grupy pl.comp.dtp
    @ gmail com / | http://dtp.art.pl
    ---=============\___DD GG:5239818 / Skype:igor_sz