  • 1. Data: 2011-09-11 10:54:44
    Temat: Pytanie o podstawkę athlona
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Witam.
    Mam pytanie dotyczące podstawki do procesora Athlon Dual Core 64x2 2600,
    kodowa nazwa BRISBANE, seria BH-G2.
    W oryginale 9dotychczas) pracował na płycie Gigabyte GA-M51GM-S2G, ale
    ostatnio coś się schrzaniło i wygląda na to że trzeba wymienić płytę.
    I tu pytanie, czy ten procesor można wsadzić w płytę opisaną jako podstawka
    AM3/AM3+? Czy nie będzie jakiegoś zonka przy uruchamianiu?
    Dzięki za odpowiedzi.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Ktoś zapukał do drzwi.
    -Bormann - pomyślał Stirlitz
    -Tak, to ja - pomyślał Bormann

  • 2. Data: 2011-09-11 13:53:16
    Temat: Re: Pytanie o podstawkę athlona
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy> wrote in message
    > Witam.
    > Mam pytanie dotyczące podstawki do procesora Athlon Dual Core 64x2 2600,
    > kodowa nazwa BRISBANE, seria BH-G2.

    google zeznaje ze to am2

    > I tu pytanie, czy ten procesor można wsadzić w płytę opisaną jako podstawka
    > AM3/AM3+? Czy nie będzie jakiegoś zonka przy uruchamianiu?

    za wiki:
    AM2+ processors do not work on AM3 motherboards due to the processor's lack
    of a DDR3 memory controller

  • 3. Data: 2011-09-11 16:17:21
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Sun, 11 Sep 2011 14:53:16 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy> wrote in message
    >
    > google zeznaje ze to am2
    Tyle wiem bez przesłuchiwania googla

    > za wiki:
    > AM2+ processors do not work on AM3 motherboards due to the processor's lack
    > of a DDR3 memory controller
    Tak podejrzewałem i teraz nie wiem dlaczego niektóre sklepy mieszają płyty
    główne AM2 z AM3. Liczą na to że nieuważny użyszkodnik kupi i nie
    zareklamuje?

    --
    ...:::WISKOLER:::...

    A z pocałunkiem na razie zaczekamy
    - powiedział piękny książę, złażąc ze Śpiącej Królewny.

  • 4. Data: 2011-09-11 16:38:31
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    ..::Wiskoler::.. wrote:
    > Tak podejrzewałem i teraz nie wiem dlaczego niektóre sklepy mieszają płyty
    > główne AM2 z AM3. Liczą na to że nieuważny użyszkodnik kupi i nie
    > zareklamuje?

    Socket AM3 processors are able to run on Socket AM2 and AM2+ motherboards
    with appropriate bios updates, but not vice-versa

    a ze nowych procesorow na am2 chyba juz nigdzie kupic sie nie da, to i
    dzialac bedzie