  • Data: 2013-04-28 13:32:14
    Temat: Re: Pytanie - o nielegalne suszarki - na śniadanie
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Pawel,

    Sunday, April 28, 2013, 1:00:10 PM, you wrote:

    > Niektorym o pustych lbach nie przychodzi na mysl dowolny inny kraj z
    > bylych "demoludow", ktory w przeciwienstwie do Polski lustracje
    > przeprowadzil.

    Tylko, że Polska zaczynała całą zmianę a reszta uczyła się na naszych
    błędach. Dopóki u nas się nie udało - cała reszta demoludów siedziała
    cicho i robiła notatki. To my testowaliśmy, na co pozwoli ZSRR. I -
    niestety - dało to wystarczający czas na to, żeby uczynić lustrację
    farsą.

    > Jakos obylo sie bez splywajacych krwia ulic. W sasiedniej
    > Czechoslowacji komuchy dostaly bana na wszelkie kierownicze stanowiska
    > na 10 lat, a jak tam pracowalem w 86, to zamordyzm byl, jak u nas za
    > Stalina.

    I właśnie dlatego tam lustracja miała sens. U nas straciła sens w
    momencie, gdy SBcja zaczęła palić akta. To, co zostało, to
    przypadkowe strzępki informacji. Zbyt wiele zostało zniszczone, żeby
    na podstawie resztek oskarżać. Bo ci najmocniej umoczeni zadbali o
    swoje teczki. I nigdy się już nie dowiemy, którzy to byli.

    > Jakos sie dalo. W NRD tez sie udalo, nawet w Bulgarii, w
    > Rumunii Caulsescu dostal to, na co zasluzyl

    Znaczy uznajesz prawo linczu?

    > , u nas jeden general z drugim robia sobie jaja z sadu, ktory i tak
    > nie ma najmniejszej woli doprowadzic sprawe do konca.
    > Ty z tych, co uzywaja "bynajmniej" jako przynajmniej?
    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2488798
    > KK wspomina o sprawiedliwosci. Normalnej zwyklej, potrzebnej, ba,
    > niezbednej w kazdym ustroju i wszedzie.

    a zlustrowali się? Czy tylko poprzestali na jednym Wielgusie, który
    komuś był niewygodny...

    [...]

    > Sa ludzie, ktorych obchodzi cos wiecej niz mecz, dupa i zarcie. Masz
    > racje, to rzeczywiscie rzadkosc, norma jest swiat wedlug TVN i brukowca
    > Michnika. Z ich perspektywy samodzielne myslenie jest czyms niezrozumialym.

    Dla mnie to Ty myślisz niesamodzielnie i Gazeta Polacka Ci z paluchów
    wyłazi.

    --
    Best regards,
    RoMan