  • 1. Data: 2011-06-06 08:42:12
    Temat: Pytanie o konwerter - photo to text
    Od: Kris Kris <k...@g...com>

    Może ktoś podpowiedzieć jak zrobić jedno zdjęcie składające się z
    setek lub więcej zdjęć? Chodzi mi o konkretny program w którym mógłbym
    to wykonać. Np portret, który składałby się z setek fotografii,
    najlepiej wskazanych przeze mnie z określonego katalogu.
    Też chciałbym znaleźć program który zamienia fotografię na tekst, ale
    nie dowolny tekst, tylko taki, który sam wskażę. Coś na wzór programu:

    http://www.artext.co.uk/downloads/photo_to_text.html

  • 2. Data: 2011-06-06 09:13:31
    Temat: Re: Pytanie o konwerter - photo to text
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-06-06 10:42, Kris Kris pisze:
    > Może ktoś podpowiedzieć jak zrobić jedno zdjęcie składające się z
    > setek lub więcej zdjęć? Chodzi mi o konkretny program w którym mógłbym
    > to wykonać. Np portret, który składałby się z setek fotografii,

    Szukaj pod hasłem "foto mozaika"

    JD

  • 3. Data: 2011-06-06 11:01:33
    Od: ziemo <no@email>

    W dniu 2011-06-06 10:42, Kris Kris pisze:
    > Może ktoś podpowiedzieć jak zrobić jedno zdjęcie składające się z
    > setek lub więcej zdjęć?

    http://www.andreaplanet.com/andreamosaic/

    Używałem, spełniał swoje zadanie.

    --