  • 11. Data: 2010-09-28 11:25:56
    Temat: Re: Pytanie o kask
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-28, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > KJ, liczyłem na większą siłę Twoich słów.
    > Przeliczyłem się.

    Wpisywac miasta ktore sie przeliczyly!

    Wawa [i]

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2010-09-28 11:29:17
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):
    > Wpisywac miasta ktore sie przeliczyly!
    >
    > Wawa [i]

    St. Petersburg w Kaliforni [i]

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 13. Data: 2010-09-28 11:43:14
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >A to nie wiem, na razie planuje route 66.

    Mietowe?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 14. Data: 2010-09-28 12:15:52
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Marcin N pisze:

    > KJ, liczyłem na większą siłę Twoich słów.

    Zaufaj mi, że poruszona kwestia jest niezwykle istotna dla motocyklistów
    podejmujących decyzję o tym jaki kask wozić na tylnym siodełku
    podjeżdżając pod kolumnę (sory, teraz to pod Mac'a) czy inną rwalnię
    miejską.

    Nawet opinia o ogólnej geriatryczności i innych przywar wieku starczego
    pl.rec.motocykle nie zwalnia nas z obowiązku udzielenia porady gdyby
    ktoś kiedyś chciał zapytać o ten problem.

    Ale żeby mu pomóc to trzeba najpierw taką wiedzę posiadać.

    KJ

  • 15. Data: 2010-09-28 12:20:22
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-28 12:42, KJ Siła Słów pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy da się zrobić loda bez zdejmowania kasku szczękowego ?

    Boisz się siniaków na brzuchu ?

    > Bardzo proszę o poważne potraktowanie tematu.

    Ale jaki model szczękowca konkretnie ?
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 16. Data: 2010-09-28 12:24:49
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Magic pisze:

    > Ale jaki model szczękowca konkretnie ?

    Spytam ją jak wróci i dam znać.

    KJ

  • 17. Data: 2010-09-28 12:35:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-28, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Spytam ją jak wróci i dam znać.

    KJ ale kogo?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2010-09-28 13:10:29
    Od: wsk125 <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Witam,
    >
    > Czy da się zrobić loda bez zdejmowania kasku szczękowego ?
    >
    > Bardzo proszę o poważne potraktowanie tematu.

    Jeśli chcesz zrobić loda koledze, który ma założony kask szczękowy to
    przypuszczam, że DA SIĘ!

    Kolega raczej nie będzie musiał zdejmować kasku szczękowego.

    ;-)

    Poważnie traktując temat,

    --
    Marcin
    Triumph Trophy 900

  • 19. Data: 2010-09-28 14:01:46
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    > KJ, liczyłem na większą siłę Twoich słów.
    > Przeliczyłem się.
    Wpisywac miasta, ktore sie nie przeliczyly!!!!111

    Ludz ['']

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 20. Data: 2010-09-28 14:03:50
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "KJ Siła Słów", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

    > Witam,
    >
    > Czy da się zrobić loda bez zdejmowania kasku szczękowego ?
    >
    > Bardzo proszę o poważne potraktowanie tematu.
    >
    > KJ

    Poważne? Ależ proszę - weźmy na przykład to:
    http://tinyurl.com/38appk6
    Moim zdaniem spokojnie wszelkie podane tam czynności da się wykonać w
    szczękowcu.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl