  • 21. Data: 2010-09-28 14:20:22
    Temat: Re: Pytanie o kask
    Od: Glub <g...@g...com>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy da się zrobić loda bez zdejmowania kasku szczękowego ?
    >
    > Bardzo proszę o poważne potraktowanie tematu.
    >
    > KJ

    Wchodzisz do ikei, wrzucasz dwa zera i czekasz.
    --
    Glub

  • 22. Data: 2010-09-28 14:22:09
    Od: Glub <g...@g...com>

    Glub <g...@g...com> wrote:

    > Wchodzisz do ikei, wrzucasz dwa zera i czekasz.

    Zeta... Zera nie bangla
    --
    Glub

  • 23. Data: 2010-09-28 14:30:36
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Damork pisze:

    > Poważne? Ależ proszę - weźmy na przykład to:
    > http://tinyurl.com/38appk6

    No jak jest szczelny to do pewnego momentu wszystko się da zrobić, ale
    potem jest podgrzewanie na wolnym ogniu ?

    To już raczej w mikrofalówce.

    KJ

  • 24. Data: 2010-09-28 16:54:02
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-09-28 12:42, KJ Siła Słów pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy da się zrobić loda bez zdejmowania kasku szczękowego ?

    To zależy, która ze stron ma ten kask na głowie.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 25. Data: 2010-09-28 16:55:16
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-09-28 13:03, KJ Siła Słów pisze:

    > w żadnym sklepie moto nie ma takich dużych przebieralni, a sprzedawca
    > nigdy nie chce pójść na zaplecze na te parę minut.

    Aha, nie testuj tego Airoha co ma ArturMagna, bo w nim szczęka potrafi
    sama opadać w dół bez ostrzeżenia.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 26. Data: 2010-09-28 17:45:35
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    W dniu 28-09-10 12:42, KJ Siła Słów pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy da się zrobić loda bez zdejmowania kasku szczękowego ?
    >
    > Bardzo proszę o poważne potraktowanie tematu.

    Rzeczywiście na prm wszystko już zostało napisane.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 27. Data: 2010-09-28 19:51:53
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-09-28 12:42, KJ Siła Słów pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy da się zrobić loda bez zdejmowania kasku szczękowego ?

    Mysle ze bez problemu ale to zalezy czy do dyspozycji masz automat czy
    wolisz takie galkowane no i czy zdejmiesz rekawice do operowania
    lyzeczka do lodow czy dzwignia no i wafla tez jakos trzymac trzeba ;)

    > Bardzo proszę o poważne potraktowanie tematu.

    Ehe.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )

  • 28. Data: 2010-09-29 11:38:19
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-28 14:15, KJ Siła Słów pisze:

    > Zaufaj mi, że poruszona kwestia jest niezwykle istotna dla motocyklistów
    > podejmujących decyzję o tym jaki kask wozić na tylnym siodełku
    > podjeżdżając pod kolumnę (sory, teraz to pod Mac'a) czy inną rwalnię
    > miejską.

    Zastanawiam jaka jest skutecznosc rwania w zaleznosci od moto i modelu
    kasku z tylu?
    Ma ktos moze jakies wyniki sondazy?

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 29. Data: 2010-09-30 23:40:15
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2010-09-29 13:38, Michał V-R pisze:

    > Zastanawiam jaka jest skutecznosc rwania w zaleznosci od moto i modelu
    > kasku z tylu?
    > Ma ktos moze jakies wyniki sondazy?

    Skoro na mojej 20paroletniej Hondzie 250cm jest skuteczne to znaczy że
    na każdym moto będzie skuteczne.
    Możliwe też że poza modelem moto liczy się też model kierownika :)

  • 30. Data: 2010-10-14 01:42:40
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Jacek Różański napisał(a):

    > Rzeczywiście na prm wszystko już zostało napisane.

    E tam... :)
    A co do odpowiedzi - teoretycznie w takim Szubercie latwiej nizli w
    Cabergu. :)
    --
    zbigi i stopka zastepcza