  • Data: 2010-07-06 01:08:19
    Temat: Re: Pytanie o Octavie
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 5.7.2010, Xiant napisał(a):

    > W planach jest zakup Octavii I z rocznika 2002-2003, diesel, kombi lub
    > hatchback. Nie mam specjalnych wymagan - malozracy diesel, klima, jakies
    > radio, el. szyby z przodu i jestem szczesliwy :). Poczytalem troche i te
    > auta ciesza sie dosc dobra opinia, jezdzilem tez pare razy taka Octavia
    > w pracy i mimo kosmicznego przebiegu (250 000) sprawowala sie calkiem
    > niezle. Moze ktos jezdzil tym dluzej i moze cos podpowiedziec ? Sa
    > jakies upierdliwosci w tym aucie, cos szczegolnie szybko pada, jakies wady ?
    > Bede wdzieczny za kazda opinie :)

    Prawie rok temu sam stałem przed podobnym problemem. ;D
    Zanim kupiłem przejechałem się czterema (na jazdę pozostałymi jakie
    oglądałem IMO szkoda było mojego czasu) z różnymi wersjami silnika od SDI
    po RS. Ten pierwszy od razu odradzam - jeździ się jak czołgiem. Ten
    ostatni za to jeździ... hmmm, nieźle, ale zrezygnowałem ze względu na
    wysokie koszty utrzymania. Ostatecznie kupiłem TDI w wersji Elegance -
    klima, alu i inne duperele (brak w nim tylko podgrzewanych siedzeń),
    rocznik 2001, przebieg ~90 tys. mil (potwierdzony, już widzę uśmieszki
    coniektórych ;D)
    Jak dotąd musiałem tylko podkleić listwę przy drzwiach bo odchodziła no
    i po zakupie od razu wymieniłem wszystkie filtry, olej, napełnianie
    i odgrzybianie klimy (ale to IMO standard przy zakupie auta).
    Po bliskim spotkaniu z sarną powinienem też wymienić grill (jest niewielka
    dziura, którą zakryłem kartonem) i kupić spryskiwacz lampy (BTW. może ktoś
    ma do sprzedania srebrny, lewy - nie wiem czy jest różnica między
    prawy-lewy [???]), ale nie spieszy mi się z tym - no i nie jest to wada
    fabryczna. ;D
    Przez ten czas jaki go posiadam nie sprawia żadnych problemów, przegląd
    techniczny - 0 zastrzeżeń.
    Jeszcze jedno - początkowo planowałem kombi, ale jak zobaczyłem kufer w
    hatchback to dałem sobie spokój.

    Na wiele pytań odpowiedzi znajdziesz na http://forum.octaviaclub.pl/ .
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/