  • 1. Data: 2010-12-10 15:08:24
    Temat: Pytanie mam do kogos, kto odbieral ostatnio telefon w Orange [N5230 - simlock]
    Od: AL <a...@s...tam>

    Czy Orange stosuje jeszcze simlock w swoich telefonach?
    (wiadomo, ze Era czy Play i Plus sie juz w to nie bawia)

    Chodziloby akurat o nokie 5230 odebrana w Orange ok 3m-ce temu

    Nie korzystam z uslug Orange a dziecko uparlo sie akurat na ten telefon,
    ale sprzedajacy nie wie czy jest tam simlock czy nie.
    Nie specjalnie chce mi sie jechac 80km by to tylko sprawdzic .

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 2. Data: 2010-12-10 15:14:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-10 16:08, AL pisze:
> [...]
    > ale sprzedajacy nie wie czy jest tam simlock czy nie.
    > Nie specjalnie chce mi sie jechac 80km by to tylko sprawdzic .

    Nie może sprawdzić wkładając kartę dowolnego innego operatora?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-12-10 15:22:48
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał

    > Chodziloby akurat o nokie 5230 odebrana w Orange ok 3m-ce temu

    Nie rozumiem. Odebrałeś telefon 3 miesiące temu i pytasz sprzedawcę czy ma
    simlocka? A sam nie możesz sprawdzić? Poza tym, wątek o telefonach z Orange i
    simlockach był jakieś 2 tygodnie temu.

  • 4. Data: 2010-12-10 15:49:13
    Od: AL <a...@s...tam>

    Tomek pisze:

> [...]
    > ma simlocka? A sam nie możesz sprawdzić? Poza tym, wątek o telefonach z
    > Orange i simlockach był jakieś 2 tygodnie temu.

    chce dopiero kupic ten telefon - nie mam go fizycznie.

    sprzedawca (aktualny wlasciciel) ma Orange i nie ma jak sprawdzic = nie
    ma innej karty

    Stad to pytanie - sorry ze zbyt niedokladnie sprecyzowalem pytanie

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2010-12-10 16:04:28
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2010 16:08:24 +0100, AL napisał(a):

    > Czy Orange stosuje jeszcze simlock w swoich telefonach?

    TAK stosuje zdjęcie simlocka coś koło 50-100 zł

    Ciekawostka jakiś rok temu w taryfach biznesowych zdjęcie simlocka
    kosztowało 500 + VAT = 610 PLN

    Tak ja też uważam, że PTC to "dobra" firma

  • 6. Data: 2010-12-10 16:57:45
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "AL" napisał:

    > sprzedawca (aktualny wlasciciel) ma Orange i nie ma jak sprawdzic

    Akurat. Już dawno sprawdził i teraz rżnie głupa. Gdyby telefon nie miał
    blokady, sprzedawca napisałby to wołami i jeszcze wytłuścił. Ale na 99% ma
    blokadę, Orange cały czas stosuje ten proceder.
    Wyślij mu 5 zł, niech kupi jakiś starter i sprawdzi.

    JoteR

  • 7. Data: 2010-12-10 18:32:20
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

> [...]
    > ale sprzedajacy nie wie czy jest tam simlock czy nie.
    > Nie specjalnie chce mi sie jechac 80km by to tylko sprawdzic .

    na 100% tak, bedzie simlock

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 8. Data: 2011-01-10 13:45:09
    Od: "Mac" <3...@b...com.pl>

    Użytkownik "quwert" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

    > TAK stosuje zdjęcie simlocka coś koło 50-100 zł

    80 zł w salonie z wpisem do karty gwarancyjnej.
    Na kod czekalem niecale 24h.

    --
    Mac