  • Data: 2018-01-03 20:42:41
    Temat: Re: Pytanie do użytkowników wideorejestratorów
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-01-2018 o 09:17, s...@g...com pisze:

    > Czemu kupowac cos slabego jak mozna kupic dobrze?

    Robi się to następująco:

    1. Wchodzisz do internetu w poszukiwaniu:
    a) Top 10 wideorejestratorów.
    b) Prezentacji wybranych modeli na YT u kilku użytkowników (np.
    wideorejestratory24.pl, ForumWiedzy.pl i zagraniczni.
    c) Przypadkowe opinie na forach w Googlu.

    2. Wybierasz model, nad którym ludzie się rozpływają.

    3. Znajomych nie pytasz bo oni albo nie mają ich albo kupują takie,
    gdzie mydło tylko widać. Wyrazu "rozdzielczość" nigdy nie słyszeli.

    Potem następuje seria lamentów iż kupiło się coś 2x droższego niż się
    miało i coś 4x gorszego przy okazji. A miało się coś takiego:

    https://drive.google.com/file/d/1l7ksvzzV5nl0Q5lx6fK
    vlba4okohMeZ-/view?usp=sharing

    ... tylko spłonęło (dosłownie) i nie jest już produkowane.

    > Czemu nie kupic klona shadow-a albo jego następników?
    >
    > Mam taki i sprawuje sie calkiem ok.

    Przypomina mi to pewną historię z Interwencji czy innego programu w tym
    stylu. Zamknięto dojazd na parking miedzy wieżowcami dla mnóstwa aut.
    Jakaś inwestycja tam powstała. Mieszkańcy podnieśli larum "jak to!",
    "nikt nas o zdanie nie pytał!".

    Na to urzędnik:
    Jak to nie? Wiadomość była dostępna publicznie. Wisiała kartka przed
    sekretariatem na 4tym piętrze przez dwa lata. Był czas, nikt nie
    oprotestował!

    > Ale uprzedzam, rejestrator musi pracowac w bardzo kiepskich warunkach.
    > Swiatlo ma od sasa do lasa bo i sloneczne, i rteciowe i ledy i xenony i srodek dnia
    i wieczory czerwone i chmurzyste.

    > Nie jest latwo wbic mu takiej logiki aby wszystko dobrze wygladalo i jeszcze zeby
    kazdy gust zaspokoic.

    W/w sobie doskonale radziła. Może z wyjątkiem jazdy wieczornej nocnej
    przynajmniej w porównaniu z MiVue 792. Ta ostatnia ma tu duży plus.

    Z tego co się zorientowałem szukając kamery, posiadają one chipsety jak
    w PCtach, które decydują o właściwościach. Oczywiście można zniszczyć
    super chipset dając plastikowe soczewki lub kiepską matrycę. To też
    trzeba brać pod uwagę. Hipotetycznie jest tak, że jeśli kupisz kamerkę z
    tym samym chipsetem u 2 różnych producentów - powinno być tak samo w
    sensie jakości obrazu z uwzględnieniem w/w zagrożeń.

    I tak: jeśli kupisz kamerę z chipsetem NT96655 to będziesz miał
    gwarancję, że da sobie doskonale radę z w/w sytuacjami (w granicach
    możliwości sensora). Nie będzie niespodzianek jak przy MiVue 792. Ale...
    przykładowa kamera na nim oparta jak DOD Champion SP1 to 1500zł. Sęk w
    tym, że nie pracuje w dualu.

    > Czy widac rejestracje i sytuacje na drodze? Nie? Wywalic kupic inny.

    ... w budżecie na takie eksperymenty w kwocie 20 tys. zł powinniśmy w
    końcu coś trafić :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Marek