  • Data: 2021-03-30 00:56:11
    Temat: Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.
    Od: Silver Dream ! <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 29.03.2021 20:28, Irek.N. wrote:

    > W temacie wydajności, to chyba jest trochę jak heby pisał - o firmie z
    > pierdylionem małych pliczków.
    > Otwieranie projektu (mój przypadek) to w zasadzie czytanie bardzo dużej
    > liczby małych plików i pewnie tutaj jest pies pogrzebany. Transfery jako
    > takie nie są złe, ale musi być jeszcze jakiś narzut, który tak potwornie
    > spowalniał proces. Nie pamiętam teraz, ale z dysku ssd, albo przez sieć
    > z udostępnionego katalogu windy szło po sieci 1G podobnie. Po sieci 10G
    > niewiele szybciej, a z Synology 10x wolniej. Tak mniej więcej.

    Oczywiście trzebaby wiedzieć jeszcze jaki to Synology, jak
    skonfigurowany, itd. Wystarczająco wydajny i skonfigurowany odpowiednio
    do potrzeb z całą pewnością nie będzie chodził 10x wolniej niż jakiś
    udział serwowany z peceta z windows. I nie ma tu [dużego] znaczenia czy
    jest to jeden plik czy wiele małych plików. Owszem - w drugim przypadku
    będzie wolniej, ale na wszystkim. Przy czym zakładam tutaj, że nikt nie
    porównuje serwowania z szybkiego nvme SSD pod windows z 64GiB pamieci i
    Synology z 512MiB RAM, jakims wiekowym Celeronem i dyskiem SATA
    szumiącym w rytmie 5400 obrotów na minutę.