  • 21. Data: 2010-05-28 00:24:42
    Temat: Re: Pytania o Forda.
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" napisał w wiadomości:

    > Użytkownik "Bugatti"

    > Croma i Vectra C w wersji kombi to to samo auto - znaczy płyta podłogowa,
    > zawieszenie, cześć silników - nie pamiętam już które powstało z którego.
    > Sedany i HB w Vectrach mają mniejszy rozstaw osi.

    Co z tego że ta sama płyta (bądź prawie taka sama) gdy Croma ma zdecydowanie
    więcej miejsca niż
    VC. Popatrz chociażby na nowego Superba II, który jest na płycie PQ35 na
    której to jest także m.in Audi A3. I co ? ;-) Jaka wielka róźnica wnętrza na
    korzyść Superba.

    Ponadto: Vectra C kombii ma bagaźnik 530 l. Zaś Croma II ma 500 l. Więc
    wygląda na to że we Fiacie cofneli tylne mocowanie kanapy i stąd jest w nim
    więcej miejsca na nogi ;-)

    Więc panowie i panie...wiem czym jechałem/siedziałem i nie wmawiajcie mi
    czegoś co jest nieprawdą...bo pewnie sami w tych autkach nie siedziliście
    tylko rzucacie płytami podł. przeczytanymi z neta ;-p

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 22. Data: 2010-05-28 09:36:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-27 21:52, *Przemek V* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Nieeee. Vectrami B moja żona jeździła w poprzednim wieku i nie ma porównania
    > do C kombi. Widziałeś C kombi w środku? Ten tył wydaje się aż
    > nieproporcjonalnie przestronny. Nie podniecam się każdą taryfą, którą jadę
    > ale ta zwróciła moją uwagę.

    Masz rację - z tyłu jest bardzo dużo miejsca - dokładnie 10cm więcej niż
    w sedanie i HB

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 23. Data: 2010-05-28 09:55:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-28 00:24, *Bugatti* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Co z tego że ta sama płyta (bądź prawie taka sama) gdy Croma ma
    > zdecydowanie więcej miejsca niż

    Płyta jest taka sama - wliczając w to nawet punkty mocowania foteli -
    miejsca jest tyle samo.

    > VC. Popatrz chociażby na nowego Superba II, który jest na płycie PQ35 na
    > której to jest także m.in Audi A3. I co ? ;-) Jaka wielka róźnica
    > wnętrza na korzyść Superba.

    Superb jest na przedłużonej płycie Passata - cos jak VC kombi do HB i sedana

    > Ponadto: Vectra C kombii ma bagaźnik 530 l. Zaś Croma II ma 500 l. Więc
    > wygląda na to że we Fiacie cofneli tylne mocowanie kanapy i stąd jest w
    > nim więcej miejsca na nogi ;-)

    Nic nie cofnęli - inaczej biegnie linia okien, co spowodowało, że roleta
    jest niżej.

    > Więc panowie i panie...wiem czym jechałem/siedziałem i nie wmawiajcie mi
    > czegoś co jest nieprawdą...bo pewnie sami w tych autkach nie
    > siedziliście tylko rzucacie płytami podł. przeczytanymi z neta ;-p

    Sure :)

  • 24. Data: 2010-05-28 09:58:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-27 14:39, *Katanka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > To prawda.

    Spierał bym się :)

    > Wczoraj porównywalismy "optycznie" Vectrę GTS (2-letnią) z
    > moim Mondkiem i Vectra wyszła sporo mniejsza, zarówno w środku jak i
    > bagażnikowo.

    Masz rację - nowe mondeo naprawdę urosło, ale Insignia tez :) (choć
    niestety w porównaniu do VC kombi ma mniej miejsca na kolana)

  • 25. Data: 2010-05-28 11:52:40
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 27-05-2010 o 20:57:42 Bugatti <s...@m...pl> napisał(a):

    > Ja bym nie powiedział że jest mnóstwo miejsca. Przy max cofniętych
    > przednich fotelach mniejsca na nogi z tyłu jest mniej niż w Pasku B6
    > Variant...i _znacznie_ mniej w porównaniu do Fiata Cromy II.

    Ale porównanie, wszystko zależy jak w danym aucie da się odsunąć
    maksymalnie fotele.

    Np w 407 tak można daleko odsunąć że z tyłu wychodzi że jest mało miejsca,
    ale za to kierowca z przodu nie sięga pedałów.

  • 26. Data: 2010-05-28 12:44:15
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bugatti"

> [...]
    > mi czegoś co jest nieprawdą...bo pewnie sami w tych autkach nie
    > siedziliście tylko rzucacie płytami podł. przeczytanymi z neta ;-p

    Mirek Ptak dość wyczerpująco wyjaśnił Ci róznice pomiędzy Vectrami, ja
    dodam tylko w odpowiedzi na niecne zarzuty, ze posiadam VC 1.9 cdti w
    wersji sedan i sporo sie już w niej nasiedziałem ;-)

  • 27. Data: 2010-05-28 12:47:58
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Mirek Ptak"

    > Masz rację - nowe mondeo naprawdę urosło, ale Insignia tez :) (choć
    > niestety w porównaniu do VC kombi ma mniej miejsca na kolana)

    Że o miejscu nad głową z tyłu nie wspomnę, przynajmniej w sedanie i
    habecie.

  • 28. Data: 2010-05-28 12:53:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bugatti wrote:

    > Ja bym nie powiedział że jest mnóstwo miejsca. Przy max cofniętych
    > przednich fotelach mniejsca na nogi z tyłu jest mniej niż w Pasku B6
    > Variant...i _znacznie_ mniej w porównaniu do Fiata Cromy II.

    A co to za test "przy max cofniętych przednich fotelach"? W jednym aucie
    szyny są zamontowane tak, w innym inaczej. Przedni fotel trzeba ustawić
    "do siebie" i dopiero wtedy patrzeć ile zostało z tyłu.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 29. Data: 2010-05-28 13:41:13
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:

    > A co to za test "przy max cofniętych przednich fotelach"? W jednym
    > aucie szyny są zamontowane tak, w innym inaczej. Przedni fotel trzeba
    > ustawić "do siebie" i dopiero wtedy patrzeć ile zostało z tyłu.

    +1

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 30. Data: 2010-05-28 14:15:16
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "to" > napisał w wiadomości:

    > A co to za test "przy max cofniętych przednich fotelach"? W jednym aucie
    > szyny są zamontowane tak, w innym inaczej. Przedni fotel trzeba ustawić
    > "do siebie" i dopiero wtedy patrzeć ile zostało z tyłu.

    Przeczytaj mój kolejny post. Czytaj wątki z sensem i do końca ;-)

    Pozdr.

    --
    Bugatti