  • 31. Data: 2010-05-28 14:59:51
    Temat: Re: Pytania o Forda.
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bugatti wrote:

    > Przeczytaj mój kolejny post.

    Przeczytałem i nic sensownego nie znalazłem.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 32. Data: 2010-05-28 17:54:21
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    Przemysław Czaja wrote:

    > Użytkownik "Mirek Ptak"

    > Że o miejscu nad głową z tyłu nie wspomnę, przynajmniej w sedanie i
    > habecie.

    No dokładnie.

    Siedziałem w Insignii nie kombi i kombi, no i obie wydaja mi sie
    mniejsze niz analogiczne Vectry C.

  • 33. Data: 2010-05-29 10:21:07
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-28 17:54, *omega_fan* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > No dokładnie.
    >
    > Siedziałem w Insignii nie kombi i kombi, no i obie wydaja mi sie
    > mniejsze niz analogiczne Vectry C.

    Ja nie miałem takiego wrażenia - oczywiście poza miejscem na nogi
    (którego jest i tak wystarczająco) w porównaniu do kombi (przymierzałem
    się do HB).
    Z przodu jest wrażenie otaczania przez deskę rozdzielczą, ale miejsca
    jest więcej niż w C - z tyłu wydawało mi się, że jest szerzej.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 34. Data: 2010-05-29 10:27:54
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-27 22:07, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Cały czas odnoszę się do sedana - tak, jest wąsko i ciasno. Miejsce jest
    > zmarnowane kubełkowatością foteli i bardzo niewygodnym miejscem na środku.
    > Po włożeniu fotelika dla dziecka, dwie osoby z tyłu, nawet drobne, nie mają
    > szansy jechać wygodnie

    Poruszył mnie ten post :), więc dzisiaj rano w drodze do pracy zrobiłem
    zdjęcie :)
    http://img535.imageshack.us/img535/4408/20100529.jpg (proszę nie
    krytykować za nieporządek - za mną zwykle jest fotelik małej, a ona
    potrafi zrobić niezły sajgon ;) ).
    Nie wiem, czy kanapa w sedanie jest inna (wydaje mi się, że nie), ale do
    tej naprawdę trzeba sporo złej woli żeby się przyczepić do środkowego
    miejsca - nie jest to wysoki garb, jest płasko i szeroko. Jak jest
    zamontowany fotelik młodej to spokojnie da się w środku usiąść, choć nie
    tak swobodnie jak by zamiast fotelika był tam kolejny pasażer.

  • 35. Data: 2010-05-29 10:43:19
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 May 2010 10:27:54 +0200, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >Nie wiem, czy kanapa w sedanie jest inna (wydaje mi się, że nie), ale do
    >tej naprawdę trzeba sporo złej woli żeby się przyczepić do środkowego
    >miejsca - nie jest to wysoki garb, jest płasko i szeroko.

    W HB 2005 jest inna. Zdecydowanie na dwie osoby. Trzecia, siedząca
    pośrodku, cierpi już męki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 36. Data: 2010-05-29 10:49:32
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-29 10:43, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > W HB 2005 jest inna. Zdecydowanie na dwie osoby. Trzecia, siedząca
    > pośrodku, cierpi już męki.

    Musze popatrzeć jak kumpel mnie odwiedzi :)

  • 37. Data: 2010-05-29 11:11:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 29 May 2010 10:27:54 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

> [...]
    > zamontowany fotelik młodej to spokojnie da się w środku usiąść, choć nie
    > tak swobodnie jak by zamiast fotelika był tam kolejny pasażer.

    No własnie mam nieodparte wrażenie, że była mocniej profilowana.
    Przynajmniej w tym, w którym miałem nieszczęście jeździć przez miesiąc.
    Tzn dołki na bocznych miejscach były głębsze i oparcie też takowe miało.
    Oprócz tego się przypatrz - masz de facto 2.5 miejsca z tyłu, a nie trzy.
    Hipotetyczna osoba w środku ma nie tylko mniej miejsca do siedzenia, ale
    też musi mieć nogi dosyć mocno rozkraczone, nie wspominając, że zupełnie
    nie ma miejsca na stopy. Na jaki damski ch... tunel na wał napędowy w aucie
    które nigdy nie miało wersji 4x4, nawet jeżeli pod maską było >200 kucyków?
    Nawet wstawienie fotelika powoduje, że z tyłu jest niewygodnie na dłuższą
    trasę - trochę obciach w aucie klasy średniej, prawda? Zwłaszcza, że są
    auta niższej klasy które oferują więcej miejsca.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 38. Data: 2010-05-29 11:38:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-29 11:11, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

> [...]
    > które nigdy nie miało wersji 4x4, nawet jeżeli pod maską było>200 kucyków?

    Z tunelem niestety prawda - oczywiście wału tam nie ma jest wydech z
    tłumikiem.
    http://farm4.static.flickr.com/3090/3166685530_69cf1
    765e4_o.jpg
    (wzięte z: http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?p=77759
    2)

    > Nawet wstawienie fotelika powoduje, że z tyłu jest niewygodnie na dłuższą
    > trasę - trochę obciach w aucie klasy średniej, prawda? Zwłaszcza, że są
    > auta niższej klasy które oferują więcej miejsca.

    Niewygodnie - zgoda (z naciskiem na problem tunelu), więcej miejsca -
    nie sądzę. Nawet wspominane Picasso choć ma trzy fotele, to są one po
    prostu wąskie. Nie znalazłem szerokości z tylu, ale też podejrzewam(!),
    że jest bardziej wąsko.

  • 39. Data: 2010-05-29 11:55:04
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-29 11:38, *Mirek Ptak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
> [...]
    > nie sądzę. Nawet wspominane Picasso choć ma trzy fotele, to są one po
    > prostu wąskie. Nie znalazłem szerokości z tylu, ale też podejrzewam(!),

    A jednak nie mam racji co do szerokości - vectra jest węższa o 1 cm :)
    http://www.cars-data.com/en/opel-vectra-stationwagon
    -19-cdti-120hp-comfort-120hp-26360/specs.html
    http://www.cars-data.com/en/citroen-xsara-picasso-16
    i-16v-110hp-7553/specs.html

  • 40. Data: 2010-05-29 12:11:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 29 May 2010 11:55:04 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

> [...]
    > http://www.cars-data.com/en/opel-vectra-stationwagon
    -19-cdti-120hp-comfort-120hp-26360/specs.html

    Mierząc od drzwi do drzwi - co przy półkubełkach z tyłu nie jest do końca
    prawdą, bo nie da się siedzieć wygodnie z samego brzegu. Tak jak Przemek
    pisał - to auto w zasadzie 4-osobowe, plus ewentualnie dzieciak w okolicach
    lat 5-8 na podkładce.
    W dodatku w Pikusiu da się przesunąć oddzielnie fotele, żeby nie trafiać
    ramionami w ramiona - to też daje 2-3 cm ekstra.
    Żeby jeszcze tylne fotele pikusia nie były takie krótkie, byłby ideał.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel