  • 21. Data: 2011-11-07 08:40:48
    Temat: Re: Puszki ekranujące
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:j93mfg$onf$1@mx1.internetia.pl...

    > Takie rzeczy porządny elektronik powinien mieć :)
    Wiem :-(

    > Kiedyś Ruskie sprzedawali na placach to kupiłem chyba z 1kg, ale mi ktoś
    > podp... :(

    Kiedyś w żeglarskim rzucili arkusze blachy aluminiowej (coś 1 x 2m) to
    kupiłem 3 i nie wiem, gdzie to się przez lata rozeszło.
    Muszę to mieć lutowalne - do rozważenia jeszcze jakieś rurki miedziane.
    I inna koncepcja - nawinąć ekranowanym kablem.
    Robię to "przy okazji" więc może jeszcze potrwać (te 10 zwojów nawinąłem
    kilka lat temu), a na pomysł ekranowania wpadłem z pół roku temu.
    P.G.

  • 22. Data: 2011-11-08 15:12:11
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Ale we Wrocławiu jest taka hurtownia z metalami nieżelaznymi Mafron. Mieli
    > kiedyś sprzedawane na metry cienkie taśmy Cu szerokości chyba 20cm.
    > Wychodziło niedrogo. Ale możesz zastosować Al (blaszka z puszki od piwa
    > tylko nie oryginalny Grolsch czy Amstel bo są ze stali) tylko trudniej
    > zapewnić dobry kontakt elektryczny z masą.

    No i się zmobilizowałem, poszukałem i kupiłem 30x100cm blachy miedzianej.
    Teraz sobie z tego wytnę potrzebne mi 3x7cm ;-)
    P.G.