  • 1. Data: 2011-11-02 22:34:18
    Temat: Gdzie kupic wszystkie elementy?
    Od: RPC5JHG <g...@y...co.uk>

    Witam,
    Probuje zmajstrowac uklad chlodzenia cos jak w samochodzie. Potrzebna do
    tego bedzie cicha pompka (najlepiej ok 6V), 20m przewodow o srednicy max
    5mm ktore poradza sobie z plynem o temp ok 70 stopni C i do tego
    wszystkiego jeszcze zbiornik na plyn.
    Macie jakis pomysl gdzie to wszystko mozna kupic?

    Pozdrawiam,
    RPC5JHG

  • 2. Data: 2011-11-02 22:39:46
    Temat: Re: Gdzie kupic wszystkie elementy?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "RPC5JHG" <g...@y...co.uk> napisal w wiadomosci
> [...]
    > zbiornik na plyn.
    > Macie jakis pomysl gdzie to wszystko mozna kupic?

    na przyklad tam, gdzie sprzedaja chlodzenie wodne do PC.
    Np. komputronik.

  • 3. Data: 2011-11-02 23:10:59
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2011-11-02 23:34 RPC5JHG napisał(a):

> [...]
    > tego bedzie cicha pompka (najlepiej ok 6V), 20m przewodow o srednicy max
    > 5mm ktore poradza sobie z plynem o temp ok 70 stopni C i do tego

    cooling.pl

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2011-11-03 08:06:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 02 Nov 2011 23:34:18 +0100, RPC5JHG napisał(a):

    > 20m przewodow o srednicy max
    > 5mm ktore poradza sobie z plynem

    Będzisz miał strasznie duże opory przepływu na tych 20m/5mm.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2011-11-03 17:23:54
    Od: RPC5JHG <g...@y...co.uk>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Będzisz miał strasznie duże opory przepływu na tych 20m/5mm.

    Wiem, super wydajne to nie musi byc. Te 20m to oszacowana dlugosc, w
    praktyce moze wyjsc inaczej. Ale wiekszym problemem w tej chwili jest
    znalezienie przewodow 5mm i odpowiedniej pompki. Widzialem tylko 7mm i
    wiecej. Chyba nic sie nie stanie jak 7mm bedzie troche scisniete. Mimo
    wszystko pompki dzialajacej przy 6V nigdzie nie spotkalem.

  • 6. Data: 2011-11-03 20:22:07
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-03 18:23, RPC5JHG pisze:

> [...]
    > znalezienie przewodow 5mm i odpowiedniej pompki. Widzialem tylko 7mm i
    > wiecej. Chyba nic sie nie stanie jak 7mm bedzie troche scisniete.

    Co masz na mysli mowiac "7mm troche scisniete"??

    > Mimo
    > wszystko pompki dzialajacej przy 6V nigdzie nie spotkalem.

    O ile nic nie popitolilem, to masa wody w takim przewodzie 5mm dlugosci
    20m bedzie ok.0,4kg - jestes pewny ze pompka 6V da rade? Poszukaj
    akwariowej, tam chyba jakies takie są.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 7. Data: 2011-11-03 21:55:39
    Od: RPC5JHG <g...@y...co.uk>

    venioo wrote:
    > W dniu 2011-11-03 18:23, RPC5JHG pisze:

    > Co masz na mysli mowiac "7mm troche scisniete"??

    Pomiedzy dwiema plytami cos jak zamiast IoI bedzie bardziej I0I

    > O ile nic nie popitolilem, to masa wody w takim przewodzie 5mm dlugosci
    > 20m bedzie ok.0,4kg - jestes pewny ze pompka 6V da rade? Poszukaj
    > akwariowej, tam chyba jakies takie są.

    Wlasnie nie wiem, wydawalo mi sie ze sobie poradzi. Ale moze T-HEAD 750
    bedzie ok.

  • 8. Data: 2011-11-03 22:42:25
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 2011-11-03 21:22, venioo pisze:
    > O ile nic nie popitolilem, to masa wody w takim przewodzie 5mm dlugosci
    > 20m bedzie ok.0,4kg - jestes pewny ze pompka 6V da rade? Poszukaj
    > akwariowej, tam chyba jakies takie są.

    No to któryś z nas coś popitolił, bo mi wyszło 0,0157kg ;)...

    Konop

  • 9. Data: 2011-11-04 08:18:58
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No to któryś z nas coś popitolił, bo mi wyszło 0,0157kg ;)...

    Jak liczysz bo pi*(0,025^2)*200=0,39 ?
    P.G.

  • 10. Data: 2011-11-04 19:21:45
    Od: "William Bonawentura" <w...@o...pl>

    A wiesz w ogóle ile ciepła chcesz przetransportować (waty) z jakiej
    temperatury źródła (pewnie owe 70 stopni) do jakiej temperatury otoczenia
    (pewnie pokojowa) ?