  • 41. Data: 2009-09-07 17:25:59
    Temat: Re: Pupilek Jobsa zdetronizowany?!
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    W dniu 2009-09-07 10:00, Jan Strybyszewski pisze:

    > Taki sam jak i twoj. Chwalisz sie ze Nokia sie lepiej sprzedaje no
    > trudno zeby nie skoro ma w ofercie symbiany po 500zł nowki.
    >
    > Jak chcesz to porownac do iphona ktory nowy chodzi od 2500zł ?
    >
    > Wiec nie marudz.
    Czyli żeby coś było dobre to musi od razu w ch... kosztować?

    --
    Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
    xmpp:s...@j...pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call

  • 42. Data: 2009-09-07 17:34:32
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    ..:: sjf ::.. ni au koto ha itsumo tanosii

    > Czyli żeby coś było dobre to musi od razu w ch... kosztować?

    No i należałoby dodać że nawet sklep Apple nie ma tego wynalazka na stanie.
    Byłem, widziałem.

    --
    ALEX Przekliniak, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego
    wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 43. Data: 2009-09-07 17:54:59
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Marek Dyjor pisze:

    > co to jest PNS?

    Push Notification Server - gógl

    TG

  • 44. Data: 2009-09-07 18:01:32
    Od: TGor <g...@w...peel>

    TGor pisze:

    > Push Notification Server - gógl
    >
    > TG

    i Services, bo to w sumie usługi wymagające infrastruktury
    np IM / poczta nie działa w tle (słabe te baterie w iPhone ;-) ).

    W razie pojawienia się wiadomości serwer powiadamia (lub nie, jeśli
    userzy ... "nie potrzebują" funkcjonalności działającej w 100%
    przypadków ;-) ) nas na iPhone o wiadomości.

    Takie to trochę dziwne i jak nigdy zalatuje takim ficzerem, co w
    rzeczywistości jest bugiem. :)

    Ale Jankowi S. się podoba. Waldek - mniejsza o Waldka. :-D

    TG

  • 45. Data: 2009-09-07 18:28:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > co to jest PNS?

    push notification service

    > nie ma sensu słuchanie muzyki, czytanie poczty gadanie przez GG :)

    Sugerujesz ze slucjanie muzyki w tle na iphonie nie jest mozliwe ?
    GG zalatwia wlasnie PNS, czyli nie masz uruchomionej aplikacji ale
    dostajesz brzeczyk ze ktos do ciebie pisze prawda ze slodkie ?

    > albo rozmowa przez telefon i sprawdzanie terminów w kalendarzu, albo
    > robeinei notatki w notatniku, albo nagrywanie rozmowy na dyktafonie,
    > albo sprawdzanie poczty elektronicznej, albo czytanie pdfa czy innego
    > tekstu, albo używanie nawigacji.

    Alez zadna z tych czynosci nie musi wymagac wykonywania jednoczesnie
    nawigacja z czytaniem pdfa i moze jeszcze prowadzenie samochodu ?

  • 46. Data: 2009-09-07 18:31:08
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > i Services, bo to w sumie usługi wymagające infrastruktury
    > np IM / poczta nie działa w tle (słabe te baterie w iPhone ;-) ).

    Po co ma dzialac ciezki czytnik w tle i zamulac system skoro
    najwazniejsza jego funkcja powiadamia dziala natychmiast. ?

    Ale akurat w wypadku muzyki i poczty jestes w bledzie obie te rzeczy
    dzialaja w tle systemowo.

    > W razie pojawienia się wiadomości serwer powiadamia (lub nie, jeśli
    > userzy ... "nie potrzebują" funkcjonalności działającej w 100%
    > przypadków ;-) ) nas na iPhone o wiadomości.

    Oczywiscie bo tobie GG zamula i tak tego qualcomma a u mnie jest wlna
    pamiec a i tak piknie jak ktos napisze. Wiec nie pieprz bez sensu.

    > Takie to trochę dziwne i jak nigdy zalatuje takim ficzerem, co w
    > rzeczywistości jest bugiem. :)
    > Ale Jankowi S. się podoba. Waldek - mniejsza o Waldka. :-D

    Bo nie rozumiesz PNS i jego potegi. Juz widze baterie i zamulonego WM
    majacego w tle GG, irca, outlooka, jakis RSS reader... hehehe

  • 47. Data: 2009-09-07 18:43:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

> [...]
    > GG zalatwia wlasnie PNS, czyli nie masz uruchomionej aplikacji ale
    > dostajesz brzeczyk ze ktos do ciebie pisze prawda ze slodkie ?

    czyli jestem uzależnony od systemu googla, bo rozumiem że ten PNS to nei
    zestaw demonów pracujących w tle i sprawdzajacych różne sprawy?

    > Alez zadna z tych czynosci nie musi wymagac wykonywania jednoczesnie
    > nawigacja z czytaniem pdfa i moze jeszcze prowadzenie samochodu ?

    to co wyżej działa równoczesnie?

    acha iphone już ma funkcję kopiowania tekstów z jednej do drugiej aplikacji?

  • 48. Data: 2009-09-09 07:50:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > czyli jestem uzależnony od systemu googla, bo rozumiem że ten PNS to nei
    > zestaw demonów pracujących w tle i sprawdzajacych różne sprawy?

    PNS to system po stronie Apple ktory moze wykorzystywac dowolna
    aplikacja jest do tego dev-kitcie API. Dziala to tak ze jakis tam serwer
    w internecie wysyla info do PNS zeby przekazac uzytkownikowi iz cos do
    niego jest.... od strony programisty odpada kupa roboty wszystko jest
    zintegrowane i jednolite, najwazniejsze ze zadna z aplikacji nie musi
    byc otwarta w tle, no ale .... odbywa sie przez serwery apple

    > to co wyżej działa równoczesnie?

    Jak nie potrzeba uzywac jednoczesnie to po czorta ma byc w tle ?

    > acha iphone już ma funkcję kopiowania tekstów z jednej do drugiej
    > aplikacji?

    Zgadnij ?

  • 49. Data: 2009-09-09 15:21:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

> [...]
    > wszystko jest zintegrowane i jednolite, najwazniejsze ze zadna z
    > aplikacji nie musi byc otwarta w tle, no ale .... odbywa sie przez

    czyli bez serwerów apple nie działa :)

    radosne.

    > Jak nie potrzeba uzywac jednoczesnie to po czorta ma byc w tle ?

    zgadza sie iphnoe jest uzaleznony od sieci, czyli w samolocie w trybie
    flight przypomnienia zdychają

    > Zgadnij ?

    zgaduję. a po co coś kopiować.

  • 50. Data: 2009-09-10 06:39:52
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > czyli bez serwerów apple nie działa :)
    > radosne.

    Gadu Gadu bez serwerow Gadu Gadu tez nei działa RADOSNE !!!1

    > zgadza sie iphnoe jest uzaleznony od sieci, czyli w samolocie w trybie
    > flight przypomnienia zdychają

    Chyba u ciebie u mnie dzialaja.