  • 31. Data: 2009-09-07 07:07:14
    Temat: Re: Pupilek Jobsa zdetronizowany?!
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Zadna Nokia nie sprzedaje sie lepiej niz iphone :) wiec nie pisz
    > demagogii. SYmbiany sie sprzedaja bo sa wciskane do pierdolkowatych
    > telefonow za 500zł. A z tych telefonow to gowno nie PDA czy
    > multimedia

    Nokia nadal jest numerem 1 w Europie. I zaklinanie rzeczywistości nic nie
    pomoże.

    --
    ALEX Przekliniak, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego
    wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 32. Data: 2009-09-07 07:14:48
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Iphone na rynku jest 2,5 roku.

    Jakoś rok temu rozpoczęła się ta agresywna kampania reklamowa.

    > Owszem zmusil ich do działania inaczej
    > byś nie zobaczył S60v5.

    I tym lepiej. Konkurencja jest dla klienta.

    > Ale rynek ROSNIE tylko udzial WM spada.

    No i zobaczymy czy WM zgnije, jak wieszczysz, czy też nie zgnije, jak ja
    wieszczę.

  • 33. Data: 2009-09-07 07:19:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:

    > Nokia nadal jest numerem 1 w Europie. I zaklinanie rzeczywistości nic
    > nie pomoże.

    A Fiat i Skoda w Polsce,

  • 34. Data: 2009-09-07 07:25:50
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > A Fiat i Skoda w Polsce,

    Porażający argument. Głupotą. EOT bo szkoda czasu.

  • 35. Data: 2009-09-07 08:00:34
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:
    > Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Porażający argument. Głupotą. EOT bo szkoda czasu.

    Taki sam jak i twoj. Chwalisz sie ze Nokia sie lepiej sprzedaje no
    trudno zeby nie skoro ma w ofercie symbiany po 500zł nowki.

    Jak chcesz to porownac do iphona ktory nowy chodzi od 2500zł ?

    Wiec nie marudz.

  • 36. Data: 2009-09-07 11:08:57
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Apple nie zrobil nawigacji, nawigacje zrobily inne firmy gdy zobaczyly
    > ze Apple osiaganal sukces.

    Jaki sukces takie i systemy nawigacji i takie firmy :)

    Pozdrawiam i dzieki za poprawienie humoru :)

  • 37. Data: 2009-09-07 11:11:03
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jaki sukces takie i systemy nawigacji i takie firmy :)

    No pewnie wszystkei czolowe nawigacje sa lub za chwile beda na iphona.

    Tak wiem ... jest taka jedna niszowa Automapa ktorej nie da sie
    przepisac na zadna inna platforme :)

    > Pozdrawiam i dzieki za poprawienie humoru :)

    Tak oczywiscie wiemy ze Automapa na zawsze do smierci mojej lub jej

  • 38. Data: 2009-09-07 11:42:11
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > No pewnie wszystkei czolowe nawigacje sa lub za chwile beda na iphona.

    Z czolowych to chyba tylko TomTom cos tam kombinuje ?

    Zreszta mysle ze faktycznie wiele firm zrobi tylko czemu w wiecej niz
    rok po tym jak Apple oglosil iz jest nawigacja :)
    Acha i jeszcze jedno, jak to bedzie w tym iphonie ? Nawigujesz sobie
    nawigacja, jadac np na motocyklu, a tu przyszedl MMS i ktos zadzwonil i
    chwile z Toba pogadal, - nawigowanie sie utrzyma czy jak w chinskich
    zabawkach pojdzie w maliny ?

    pozdrawiam :) :) :)

  • 39. Data: 2009-09-07 14:24:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > System iphona jest wielozadadniowy, wiec nie ma co rozwiazywac.
    > Nakaz zamykanie sie aplikacji po wcisnieciu klawisza Home wynika z
    > SDK i jest celowy. Nie ma zadnego uzasadnienia dla dzialania kilku
    > aplikacji w tle. Jesli uwazasz ze jest to podaj. Przypominam o
    > istnieniu PNS.

    co to jest PNS?

    > Android dziala jeszcze zabawniej tam aplikacje sie nie zamykaja WCALE
    > ba na czystym systemie nie masz na to zadnego wplywu.

    a co mnie obchodzi android?

    nie ma sensu słuchanie muzyki, czytanie poczty gadanie przez GG :)

    albo rozmowa przez telefon i sprawdzanie terminów w kalendarzu, albo
    robeinei notatki w notatniku, albo nagrywanie rozmowy na dyktafonie, albo
    sprawdzanie poczty elektronicznej, albo czytanie pdfa czy innego tekstu,
    albo używanie nawigacji.

  • 40. Data: 2009-09-07 17:08:21
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Mon, 07 Sep 2009 07:27:30 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Ladnei napisane... a teraz podaj powod dla uruchomienia kilku aplikacji
    > naraz. Pamietajac o istnieniu PNS.

    Na wstępie napiszę, że jestem zielony jeśli chodzi o IPhone i nie wiem co
    to jest PNS. Nie chcę też wszczynać kolejnej wojny o to, który system jest
    lepszy.
    Oto moje pytanie odnośnie możliwości uruchomienia kilku programów
    jednocześnie.
    W swoim telefonie mam zawsze uruchomione następujące programy:
    - do nagrywania rozmów,
    - do blokowania połączeń,
    - do zmiany profili
    - alarmy, i jeszcze pewnie kilka o których zapomniałem.
    Czy da się coś takiego uruchomić na iPhonie?
    Pytam z czystej ciekawości.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej