  • 31. Data: 2013-08-12 21:10:31
    Temat: Re: Punkt kontroli drogowej na terenie prywatnym
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-08-12 21:00, Edward Ilkus pisze:

    > Użytkownik "DJ Abelson(R)" <h...@s...org>

    > Na co ten namiar ?
    OK, nie trzeba. Z Olkusza jestem, ot co.

  • 32. Data: 2013-08-12 21:10:52
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-08-11 22:23, Edward Ilkus pisze:
> [...]
    > kontroli drogowej. Stoja tam regularnie oznakowane pojazdy i
    > zatrzymywane samochody zajmujac teren otwartej posesji. Typowe suszenie
    > zza krzaków. Dobrze znany wszystkim przejezdzajacym wyjazd z Olkusza na
    > Katowice DK94. Dzisiaj 12:20 przyjezdzam i znowu nie da sie wjechac. Nie
    > zdzierzylem i zapytalem stojacych policjantów co tu robia, ze to teren
    > prywatny. A policjant do mnie, ze teren prywatny musi byc ogrodzony.
    > Dobrze wiadomo, ze nie musi, wiec mu mówie, ze niech sobie w urzedzie
    > sprawdzi. On, ze nie chce, niech sobie ide do komendanta. No zagotowalem sie

    Mowisz im, ze maja sie wynosic bo to Twoj teren. Jak sie nie zbiorą to
    wzywasz Policje :) Niech przyjada i spisza notatke kto, kiedy odmowił
    opuszczenia prywatnego terenu. Inaczej nigdy nie dojdziesz do ładu z
    nimi skargi nic nie dadza bo wypra sie niewiedza.

    --
    @foe_pl

  • 33. Data: 2013-08-12 21:17:25
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-08-12 17:19, Edward Ilkus pisze:

    O kurwa, to są moje stare śmieci :D

  • 34. Data: 2013-08-12 21:28:18
    Od: "Edward Ilkus" <e...@i...invalid>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl>

    > "_albo_ wbrew żądaniu osoby uprawnionej miejsca takiego nie opuszcza"

    MZ to są zupełnie inna kwestia. Mnie nie chodzi o to, że weszli na teren
    rodziców tylko, że wykorzystują go bez umowy.

  • 35. Data: 2013-08-12 21:29:55
    Od: "Edward Ilkus" <e...@i...invalid>

    Użytkownik "DJ Abelson(R)" <h...@s...org>

    > OK, nie trzeba. Z Olkusza jestem, ot co.

    To może wiesz, jakie lokalne media możnaby tym zainteresować ?

  • 36. Data: 2013-08-12 21:38:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Edward Ilkus wrote:
    > Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl>

    > MZ to są zupełnie inna kwestia. Mnie nie chodzi o to, że weszli na
    > teren rodziców tylko, że wykorzystują go bez umowy.

    to może dokumentowąc spokojnie ich działałność a potem wysałać pismo z
    rządaniem uiszczenia opłaty za bezumowne zajmowanie terenu

  • 37. Data: 2013-08-12 21:48:11
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Edward Ilkus" <e...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Na ...uj mi ta brama ?! Policja wie, że korzysta z cudzej
    > nieruchomości i robi to bez zgody. MZ nie ma absolutnie żadnej
    > podstawy prawnej do takich działań.

    Jakiż problem postawić słupek z tabliczką informacyjną: "Teren
    prywatny", ewentualnie dodać: "Wjazd i parkowanie bez zgody właściciela
    zabronione"?
    Gdyby to na mnie trafiło to powiedział bym im grzecznie bez wdawania się
    w polemikę "To jest teren prywatny, proszę opuścić to miejsce", a gdyby
    się dochodzili to ch...m bym zajechał drogę na tym wjeździe tak, żeby
    nie mogli odjechać, wysiadłbym z samochodu, pozamykał i udał się pieszo
    do domu. Gdyby za mną przyleźli i zaczęli prosić, abym ich wypuścił to
    poinformowałbym, że nie mogę odjechać samochodem, gdyż właśnie
    rozpocząłem pić alkohol. Oczywiście na wszelki wypadek nie pijąc, aby mi
    nie zarzucili, że przyjechałem pijany.

  • 38. Data: 2013-08-12 21:59:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.08.2013 17:19, Edward Ilkus pisze:

    > Przecież podałem url'a do obrazu z markerem

    Do jakiejś gównianej mapki. A tu nie chodzi o położenie, a o wygląd
    omawianego miejsca.

    Może o ten dojazd do posesji chodzi:
    http://goo.gl/maps/ZHZFH
    ?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 39. Data: 2013-08-12 22:01:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.08.2013 21:06, Edward Ilkus pisze:

    > Na ...uj mi ta brama ?! Policja wie, że korzysta z cudzej nieruchomości
    > i robi to bez zgody. MZ nie ma absolutnie żadnej podstawy prawnej do
    > takich działań.

    Nie wie i nie musi wiedzieć.

    Wie tylko, że coś fikasz i cię olewa.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 40. Data: 2013-08-12 22:02:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.08.2013 20:21, Marek Dyjor pisze:

    > a nie wystarczy tablica... Teren Prywatny, Psom i policjantom wstęp
    > wzbroniony.

    Nie.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!