  • 21. Data: 2013-08-12 18:49:38
    Temat: Re: Punkt kontroli drogowej na terenie prywatnym
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Monday, August 12, 2013, 6:32:41 PM, you wrote:

    > A dlaczego nie?

    Ja tylko pytam. Bo mi to wygląda raczej na drogę publiczną. Wiem, że
    takie drogi dojazdowe do nieruchomości dość ciężko wykupić.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2013-08-12 19:50:55
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 12.08.2013 16:47, Andrzej Lawa pisze:
    /..../
    > Postaw ogrodzenie i bramę.

    Wystarczy sama brama. Albo stare Cinquecento

  • 23. Data: 2013-08-12 20:15:19
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.08.2013 12:28, cef pisze:

    > Ktoś od nas?
    > To Wy jesteście już jakąś organizacją?

    Powiedzmy, że zbiorem ludzi o podobnych poglądach i chęciach by coś
    zmienić.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 24. Data: 2013-08-12 20:18:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-12 20:15, anacron pisze:

    > Powiedzmy, że zbiorem ludzi o podobnych poglądach i chęciach by coś
    > zmienić.

    A jak się ma znajomy komendant? Pomaga?

  • 25. Data: 2013-08-12 20:21:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Podasz podstawę prawną?

    > Postaw ogrodzenie i bramę.

    a nie wystarczy tablica... Teren Prywatny, Psom i policjantom wstęp
    wzbroniony.

  • 26. Data: 2013-08-12 20:26:43
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-12 20:21, Marek Dyjor pisze:

    > a nie wystarczy tablica... Teren Prywatny, Psom i policjantom wstęp
    > wzbroniony.

    ... a nie wystarczy tylko "psom"? (NMSP) :)

    Przed I WŚ na drzwiach restauracji bywały napisy "sałdatam, sabakam,
    jewrejam wchod waspraszczion".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 27. Data: 2013-08-12 20:42:21
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-08-11 22:23, Edward Ilkus pisze:
    zrobic. Pytam Was o zdanie.

    Edek, daj jakiś namiar. Mam w Olkuszu znajomków. Powaga.

  • 28. Data: 2013-08-12 21:00:20
    Od: "Edward Ilkus" <e...@i...invalid>

    Użytkownik "DJ Abelson(R)" <h...@s...org>

    > zrobic. Pytam Was o zdanie.
    >>
    > Edek, daj jakiś namiar. Mam w Olkuszu znajomków. Powaga.

    Na co ten namiar ?

  • 29. Data: 2013-08-12 21:06:32
    Od: "Edward Ilkus" <e...@i...invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>

    > /..../
    >>
    > Wystarczy sama brama. Albo stare Cinquecento

    Na ...uj mi ta brama ?! Policja wie, że korzysta z cudzej nieruchomości i
    robi to bez zgody. MZ nie ma absolutnie żadnej podstawy prawnej do takich
    działań.

  • 30. Data: 2013-08-12 21:07:44
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-08-12 16:28, Andrzej Lawa pisze:

    > To jest przestępstwo.

    > Sam widzisz, że teren musi być jakoś wytyczony.

    "_albo_ wbrew żądaniu osoby uprawnionej miejsca takiego nie opuszcza"

    --
    @foe_pl