  • 41. Data: 2013-08-12 22:15:36
    Temat: Re: Punkt kontroli drogowej na terenie prywatnym
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    wiadomości news:kubf03$l6j$3@node2.news.atman.pl...

    > Nie.

    Na jakiej podstawie prawnej tak twierdzisz?

  • 42. Data: 2013-08-12 22:23:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.08.2013 22:15, uzytkownik pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    > wiadomości news:kubf03$l6j$3@node2.news.atman.pl...

    > Na jakiej podstawie prawnej tak twierdzisz?

    Konstytucja. Zakaz lub nakaz wymaga postawy prawnej w randze ustawy, a
    nie prywatnej tabliczki.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 43. Data: 2013-08-12 22:30:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Konstytucja. Zakaz lub nakaz wymaga postawy prawnej w randze ustawy, a
    > nie prywatnej tabliczki.

    jesteś pewien? znaczy co nie mam prawa ograniczyć prawa wstępu na mój własny
    teren?

  • 44. Data: 2013-08-12 22:32:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.08.2013 22:30, Marek Dyjor pisze:

    > jesteś pewien? znaczy co nie mam prawa ograniczyć prawa wstępu na mój
    > własny teren?

    Ależ masz. Zgodnie z przepisami.

    Czyli np. stawiając ogrodzenie. Możesz też przepędzać osobiście, ale
    wtedy lepiej miej przy sobie odpisz księgi wieczystej i mapkę geodezyjną.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 45. Data: 2013-08-12 22:32:41
    Od: "Edward Ilkus" <e...@i...invalid>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl>

    > Mowisz im, ze maja sie wynosic bo to Twoj teren. Jak sie nie zbiorą to
    > wzywasz Policje :) Niech przyjada i spisza notatke kto, kiedy odmowił
    > opuszczenia prywatnego terenu. Inaczej nigdy nie dojdziesz do ładu z nimi
    > skargi nic nie dadza bo wypra sie niewiedza.

    Może by jednak Indian wezwać. Takich z pióropuszami itp itd

  • 46. Data: 2013-08-12 22:46:36
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 sierpnia 2013 20:15:19 UTC+2 użytkownik anacron napisał:

    > Powiedzmy, że zbiorem ludzi o podobnych poglądach i chęciach by coś
    >
    > zmienić.
    >

    > --
    >
    > Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

    Chyba zborem. Można przyprowadzić świadków, mogą to być świadkowie Jehowy. Kto
    powiedział że nie?

  • 47. Data: 2013-08-12 22:47:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    uzytkownik wrote:

    > Jakiż problem postawić słupek z tabliczką informacyjną: "Teren
    > prywatny", ewentualnie dodać: "Wjazd i parkowanie bez zgody właściciela
    > zabronione"?

    eee, tam
    parking platny niestrzezony. 500 zl kazda rozpoczetą godzine.

  • 48. Data: 2013-08-12 22:57:14
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > eee, tam
    > parking platny niestrzezony. 500 zl kazda rozpoczetą godzine.

    Tysz racja :)
    Z dopiskiem: "Policja i straż miejska - opłata podwójna" ;)

  • 49. Data: 2013-08-12 22:59:24
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    wiadomości news:kubg8e$3ag$1@node1.news.atman.pl...

    > Konstytucja. Zakaz lub nakaz wymaga postawy prawnej w randze ustawy, a
    > nie prywatnej tabliczki.

    Czyli uważasz, że stawianie takich tabliczek informacyjnych
    http://tnij.org/yt7z
    http://tnij.org/yt71
    http://tnij.org/yt75
    http://tnij.org/yt78
    jest bezprawne?

  • 50. Data: 2013-08-12 23:00:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.08.2013 22:57, uzytkownik pisze:

    > Tysz racja :)
    > Z dopiskiem: "Policja i straż miejska - opłata podwójna" ;)

    A potem sąd uzna to za "niezgodne z zasadami współżycia społecznego",
    zaś fiskus zrobi kontrolę ;->

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!