  • 81. Data: 2010-09-22 14:30:09
    Temat: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 12:19:32 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Ależ mają dużo wspólnego. Kupuje się je wyłącznie dla zabawy :)

    No co ty.. są dużo poważniejsze cele zakupu tych aut. Np.
    medyczno-seksuologiczne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 82. Data: 2010-09-22 15:03:17
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:

    > Zgadza się - Twoje wypociny to nic innego jak piana.

    naucz sie w koncu cytowac - bo twoje cytowania niestety podpadaja pod
    i/lub czasopisma

    > Po prostu jest bardzo dobrym przypadkiem w kategorii jakość/cena.
    > O ile nie najlepszym cały czas, jak ja kupowałem tak właśnie było i się
    > nie zawiodłem.
    > Czego niestety nie mogę powiedzieć o francuskim konkurencie.

    tu cie boli .... :)

    > To nie jest propaganda, tylko cena faktów, a obsesje to masz Ty, nie
    > mogąc ścierpieć że ktoś chwali samochód z którego jest zadowolony.
    > Ty swojego nie chwalisz, więc albo jesteś z niego niezadowolony, albo
    > jesteś wiecznym malkontentem, stąd nie jesteś w stanie zrozumieć o co
    > chodzi.

    ja chwale - i czy mam piac peany z tego powodu, ze juz 3-ci francuskie
    auto (z szewronami na masce wiec nie renault-niestety ;) sprawuje sie
    bez zarzutu ? (tak sie sklada, ze dwa obecne citroeny wlasnie koncza
    3-ci rok w tym roku i zaden nie mial najmniejszej awarii w tym czasie).
    Mam obecnie pod dachem rowniez niemieckie auto dla ludu czyli vw polo i
    koreanski wytwor produkowany na Żeraniu - tfu Matiza ;). Wszystkie od
    nowosci (tzw. salonowce) i zaden sie nie psuje - ale czy to oznacza, ze
    mam jakies szczescie bo to francuskie czy koreanskie badzieiwe (wg ciebie)?

    Miales pecha - tak trafiles - co nie upowaznia Cie do krytyki wszystkich
    aut tego producenta.

    Jezeli kiedys (ok 13 lat wstecz) wtopilem z F.Escortem czy to oznacza,
    ze mam zawsze odradzac komus zakup aut marki Ford?
    Mi sie niektore modele forda podobaja i do glowy byu mi nie przyszlo, by
    odradzac komus ta marke (odradzam ASO Forda w Bytomiu - ktore notabene
    stracilo juz autoryzacje forda - wiec to juz nie na czasie).

    > Zapewne powinienem chwalić Renault, które sprzedało mi bubla, a ganić
    > Kię która sprzedała mi bardzo dobre auto?
    > Wybacz, ale ja Twojej pokręconej logiki nie zamierzam stosować.
    > Jak ci się nie podoba, że ktoś pisze o swoich spostrzeżeniach - nie
    > czytaj, nie ma obowiązku.

    nie chodzi, ze masz ganic czy chwalic - ale notorycznie niemal mozna
    stawiac zaklady, ze w jakimkolwiek watku padnie slowo Renault - zjawiasz
    sie zawsze ze swoimi skargami (nawet jesli mowa o zupelnie innym modelu
    niz ten, ktorego sam miales).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 83. Data: 2010-09-22 15:04:37
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-09-22 14:27, Jacek Osiecki pisze:
    > Nie wiem jak nowa sportage, ale poprzednia w wersji z kratką ma masakrycznie
    > mały bagażnik:) Gabarytowo porównywalny z tym w Hyundai Getz...

    Co to starych tucsona i sportage to masz rację - bagażnik jest, znaczy
    bagażnika brak ;-)
    Nowa konstrukcją nadwozia bardziej kompaktowe kombi przypomina.
    P.

  • 84. Data: 2010-09-22 15:17:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > naucz sie w koncu cytowac

    Cytuję dobrze, poprawiam Twoje błędy.
    Jeśli myślisz, że będę się wysilał, że z Tobą popyskować to jesteś w
    błędzie.
    Wystarczy Twoje pyskowanie.

    > tu cie boli .... :)

    Co mnie boli, że straciłem kupę kasy na francuskim bublu?
    No boli, przecież to widać na pierwszy rzut oka i nie trzeba o tym wydziwiać
    w stu kolejnych postach.

    > obsesje to masz Ty, nie
    >>
    > ja chwale - i czy mam piac peany z tego powodu, ze juz 3-ci francuskie
    > auto (z szewronami na masce wiec nie renault-niestety ;) sprawuje sie bez
    > zarzutu ?

    To polecaj auto z którego jesteś zadowolony, co w tym dziwnego?
    Że w narodzie tylko narzekanie uchodzi?
    Tak się tym przejmujesz co inni robią?
    To jedz g... miliony much nie mogą się mylić.

    >ale czy to oznacza, ze mam jakies szczescie bo to francuskie czy koreanskie
    >badzieiwe (wg ciebie)?

    A jaki to ma związek z wątkiem?
    Ja Ci ani nie zakazuje pisac o swoich doświadczeniach, ani nie nakazuję.
    To Ty byś mi chciał kaganieć nałożyć w imię swoich fobii.
    Ale Ci się nie uda, jedyne co możesz uzyskać to wlot do mojego kibla.

    > Miales pecha - tak trafiles - co nie upowaznia Cie do krytyki wszystkich
    > aut tego producenta.

    Oczywiście że mnie upoważnia.
    Bo to pokazało jego postępowanie - pozostawić klienta samego ze swoim
    bublem.
    I jak już pisałem - będę reagował na każdą wzmiankę o Renault tak długo,
    dopóki mi Renault nie zaproponuje zatysfakcjonującego zadośćuczynienia
    (czyt, nie przekona że jest inaczej niż piszę).
    Tym razem na swój, a nie mój koszt.

    Nie podoba się - nie czytaj.

    > Jezeli kiedys (ok 13 lat wstecz) wtopilem z F.Escortem czy to oznacza, ze
    > mam zawsze odradzac komus zakup aut marki Ford?

    Ale co mnie to obchodzi?
    Nie mam ani zamiaru decydować za Ciebie, ani pozwolić Ci czy komukolwiek
    innemu decydować za mnie.

    > nie chodzi, ze masz ganic czy chwalic - ale notorycznie niemal mozna
    > stawiac zaklady,

    No to stawiaj, tylko nie pisz o tym na grupie, bo mnie to guzik obchodzi czy
    masz jakieś fobie czy nie.

    > ze w jakimkolwiek watku padnie slowo Renault - zjawiasz sie zawsze ze
    > swoimi skargami

    Przyzwyczaj się, albo pisz do Renault żeby udowodnili mi, że się mylę.

  • 85. Data: 2010-09-22 15:38:27
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-21 18:28, Pan Piskorz pisze:

    > A fan VW uzna ją za wartą uwagi, bo istnieje grupa ludzi, która uzna ją
    > za niezawodną mimo posiadanych niedociągnięć.
    > ;-)

    Fan VW ma w dupie komu Jola się podoba. I nie musi wmawiać wszystkim
    dookoła, że źle wybrali. On ma to czego potrzebuje.

    > Jestem przekonany. Byłem zwyczajnie pustym człowiekiem szlajając się po
    > ulicach i salonach i oglądając się za pełną ofertą.

    Hmm, ale o co chodzi?

    A.

  • 86. Data: 2010-09-22 15:41:00
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-21 21:00, Jurand pisze:

    > Wiesz, może nie każdy ma wyhodowany obwisły brzuch...

    Jak dla kogoś nowy golf oznacza wersje 2 to nie można mieć pretensji.

    A.

  • 87. Data: 2010-09-22 15:43:10
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-21 20:57, Cavallino pisze:

    > Jest.
    > Cena.
    > Przynajmniej takiej wersji jak on proponuje.

    Zawsze jak się wybiera tańsze rozwiązanie, próbuje się udowodnić, że to
    droższe jest gorsze i kupno tego jest oznaką głupoty.

    A.

  • 88. Data: 2010-09-22 16:53:37
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > naucz sie w koncu cytowac - bo twoje cytowania niestety podpadaja pod
    > i/lub czasopisma

    Koń nie cytuje źle. On cytaty modyfikuje tak, żeby pasowały do jego
    wypowiedzi. To jego stara praktyka.
    Taki typ, taki model.

  • 89. Data: 2010-09-22 16:57:34
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-09-22 10:11, wchpikus pisze:
    > Witam!

    > KIa- Firma Kia Motors rozpoczęła swoją działalność w 1944 roku
    > FIat - 11 lipca 1899 roku na włoskiej ziemi nieopodal wzgórz Piemontu
    > została założona firma o dość długiej nazwie. Fabbrica Italiana
    > Automobili Torino (tłum. włoska fabryka samochodów w Turynie) - w co w
    > skrócie dało nazwę F.I.A.T.
    >

    > Kia- Na początku lat 70. Kia konstruuje własny silnik
    > Fiat - W 1905 roku oferta rynkowa firmy obejmowała szesnaście
    > podstawowych modeli samochodów osobowych z silnikami o mocach od 3,5 do
> [...]

    Poproszę.

    1. KIA należy do Hyundaia i zaplecze badawczo projektowe w znacznej
    części maja wspólne.

    2. Iloletnie doświadczenia są potrzebne do zbudowania *współczesnego*
    samochodu? Myślisz, że doświadczenia Fiata z lat dwudziestych XX wieku
    maja jakiś wpływ na konstrukcje współczesne?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 90. Data: 2010-09-22 18:37:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-22 16:53, CeSaR pisze:

    > Koń nie cytuje źle.

    Nie zgodzę się - jeśli już cytuje bez zmian zawartości, to robi to tak,
    że nijak z tego nie można wyciągnąć wniosków co przedpiśca miał na
    myśli/napisał. Cytuje tylko ten fragment, który mu pasuje do jego
    wypowiedzi - nie jest ważne jaka była treść pierwotna.

    > On cytaty modyfikuje tak, żeby pasowały do jego
    > wypowiedzi. To jego stara praktyka.

    Modyfikacja cytatów to kwestia kolejna - dopuszcza się zmian
    treści pierwotnej w taki sposób, by innym się wydawało, że tak
    napisał jego przedpiśca. To już w ogóle jest praktyka niedopuszczalna.

    > Taki typ, taki model.

    Dlatego też dyskusja z nim sensu większego nie ma.