  • 101. Data: 2010-09-23 08:12:19
    Temat: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2010-09-22 23:13, Jurand pisze:

    > Użytkownik "monse1" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja tam nie wiem może za dużo, ale jeszcze nie miałem samochodu, który
    > średnio palił by mi mniej niż 5/100. Nawet Meriva 1.3 CDTi nie potrafiła
    > się w tej wartości zamknąć.
    >
    > Jurand.

    Ja się troszkę wtrącę w dyskusje. Opel Corsa B 1,5D Mojej Kobiety pali
    średnio do 5 litrów ropy. Tak wychodzi z wyliczeń bazujących na
    tankowaniu. Komputera ten samochód nie ma. Tankowane jest na tej samej
    stacji zawsze do pełna (pod sam koreczek). No i wychodzi max. 5 litrów
    ropy na 100 km. Tak wiem, że to muł, że kobieta prowadzi. Ale nawet jak
    ja wsiądę ten samochód to nie chce spalić więcej. Jak ja miałem
    poprzednio Golfa MK2 1,6D to palił mi nie więcej jak 5,5 w mieście, do
    jakiś 4,5 w trasie.

  • 102. Data: 2010-09-23 08:24:47
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    > 2. Iloletnie doświadczenia są potrzebne do zbudowania *współczesnego*
    > samochodu? Myślisz, że doświadczenia Fiata z lat dwudziestych XX wieku
    > maja jakiś wpływ na konstrukcje współczesne?

    Czy myslisz ze koncerny ryzykuja wprowadzajac niesprawdzone rozwiazania
    dna rynek? Chyba ze tak robi KIA, to zrozumiem..
    Niestety chyba myslisz ze motoryzacja wziela sie z sufitu, koles kiedys
    usiadl i wymyslil raz i tak zostalo...Ona ciagle sie zmienia, a
    dokladniej ulepsza.
    Im wieksze zaplecze doswiadczen, czym mniej wpadek i poprawek
    konstrukcyjnych..

  • 103. Data: 2010-09-23 09:13:47
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:4c9a761e$0$27028$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Aż polazłem sprawdzić co komp pokazuje po conajmniej ok. 2 tys km.
    > Pokazuje 6,1/100. Kierowcy pół na pół jedna z nogą za lekką i drugi z
    > dosyć ciężką. Ok. 80% przebiegu to niekorkowe jazdy po przedmieściach DC z
    > czego połowa to dwupasmówką z prędkością pewnie poniżej 90 km/h.
    >
    > Megane II Kombi 1.5 dci 105 KM. Po dwóch latach dalej się niespecjalnie
    > sypie. Jakaś poduszka pod silnikiem była wymieniana ostatnio.

    I to jest mniej więcej zgodne z tym, co ja uzyskuję w samochodach z podobną
    pojemnością silnika. Przy czym ja jeżdzę raczej dynamicznie, niż się wlokąc
    70 km/h za ciężarówką, podekscytowany wartością 2.9/100 na kompie
    pokazującym spalanie ;)

    Jurand.

  • 104. Data: 2010-09-23 09:14:15
    Od: monse1 <m...@o...pl>

    Cavallino i tak jesteś dla mnie przygłupem który nie rozumie co czyta
    ale to twoja sprawa.
    Napisałem że pali pomiędzy 4,8 a 5,6 i tak jest. Ale ja szanuje swoje auto.
    Synku to możesz do swojego bękarta mówić jak się kiedyś dorobisz

  • 105. Data: 2010-09-23 11:02:46
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <k...@b...pl>

    W dniu 10-09-23 09:13, Jurand pisze:

> [...]
    > podobną pojemnością silnika. Przy czym ja jeżdzę raczej dynamicznie, niż
    > się wlokąc 70 km/h za ciężarówką, podekscytowany wartością 2.9/100 na

    To był wynik z tankowania. I to był testowy przejazd, bo na codzień to
    się tak nie da - zbyt nużące to jest.
    I nie 70 a 90 km/h. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław; GG:291246; skype:kenickie_pl

  • 106. Data: 2010-09-23 11:30:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Cavallino i tak jesteś dla mnie przygłupem

    PLONK

  • 107. Data: 2010-09-23 12:47:02
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-23 11:30, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "monse1" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > PLONK

    mam dziwne wrażenie po tych twoich plonkach, że jasteś kimś w rodzaju
    Joli Rutowicz p.m.s

  • 108. Data: 2010-09-23 12:53:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 12:47:02 +0200, lleeoo napisał(a):

    > mam dziwne wrażenie po tych twoich plonkach, że jasteś kimś w rodzaju
    > Joli Rutowicz p.m.s

    Lepiej, coponiektórzy dostali od niego plonka nawet po 5-6 razy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 109. Data: 2010-09-23 14:15:23
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Lepiej, coponiektórzy dostali od niego plonka nawet po 5-6 razy.

    Może jakaś cicha amnestia była :-)

  • 110. Data: 2010-09-23 15:36:09
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-23 14:15, CeSaR pisze:

    > Może jakaś cicha amnestia była :-)

    Prędzej losowa 'amnezja' - w końcu kogoś do takiej 'dyskusji'
    potrzeba. Inna sprawa, że zdarzało mu się dyskutować samemu ze
    sobą :)