    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Date: Thu, 23 Sep 2010 08:12:19 +0200

    W dniu 2010-09-22 23:13, Jurand pisze:

    > Użytkownik "monse1" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja tam nie wiem może za dużo, ale jeszcze nie miałem samochodu, który
    > średnio palił by mi mniej niż 5/100. Nawet Meriva 1.3 CDTi nie potrafiła
    > się w tej wartości zamknąć.
    >
    > Jurand.

    Ja się troszkę wtrącę w dyskusje. Opel Corsa B 1,5D Mojej Kobiety pali
    średnio do 5 litrów ropy. Tak wychodzi z wyliczeń bazujących na
    tankowaniu. Komputera ten samochód nie ma. Tankowane jest na tej samej
    stacji zawsze do pełna (pod sam koreczek). No i wychodzi max. 5 litrów
    ropy na 100 km. Tak wiem, że to muł, że kobieta prowadzi. Ale nawet jak
    ja wsiądę ten samochód to nie chce spalić więcej. Jak ja miałem
    poprzednio Golfa MK2 1,6D to palił mi nie więcej jak 5,5 w mieście, do
    jakiś 4,5 w trasie.