  • 91. Data: 2019-11-03 22:03:48
    Temat: Re: Pudło
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Nov 2019 12:22:48 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Lodz dostala by gorka 30 miliardow zeby za nie zrobić ulice,
    > kamienice, parki i to wszystko pomalowac. To były by pieniądze do
    > wydania. Jak chcesz możesz sobie to nazywać zarobkiem albo kosztem.

    Od kogo by dostala ?
    Bo w budzecie nie ma takich pieniedzy :-)

    Unia tez by tyle nie dala ... moze Ci sie z milionami pomylilo, albo
    na stare pieniadze liczysz ?

    Wroclaw postawil na Euro w pilce kopanej. Dostalismy obwodnice za 3
    mld, ale 1 mld trzeba bylo zaplacic za stadion ... ktory ciagle wymaga
    doplat ...
    No i dostalismy kawalek S8 do Piotrkowa, i S5 do Poznania mielismy
    dostac ... i trudno powiedziec kiedy bysmy dostali, gdyby nie ten
    stadion. Innych zyskow to jakos nie widzialem ...

    Wczesniej nasz prezydent chcial Expo ... ale nie dostal.
    Na szczescie ? Mial parcie na igrzyska :-)

    > Finał taki że pieniędzy nie będzie. Jeden dzień by skurwysyny
    > poczekali i kasa by była. A po całej imprezie w Lodzi mieszkało by
    > z dwiescie tysiecy ludzi więcej bo przecież kimś to wszystko trzeba
    > było by zrobić.

    I co by robili po imprezie ?

    Taaa ... jak znam zycie, to najpierw mieszkania by podrozaly, bo
    deweloperzy maja lepsza robote, a potem by spadly ...

    > Do tego była by kasa od tych co by przyjechali Lodz
    > zobaczyć. I to już bylby czysty zarobek dla łodzian.

    O tyle lepszy interes, ze mysmy mieli trzy mecze z tego Euro.
    Ze 120 tys turystow ...ale ilu z nich na pare godzin ?

    http://wyborcza.pl/1,153803,394072.html
    "Wrocław nie jest w stanie sam sfinansować Expo. Całość
    przedsięwzięcia ma kosztować 3 mld euro (ok. 10 mld zł), czyli tyle
    ile siedem rocznych budżetów miasta. W tej sumie mieszczą się wydatki
    państw i organizacji międzynarodowych, które same finansują własne
    hale wystawowe (ok. 1,5 mld euro). Pozostałe koszta pokryją sponsorzy,
    miasto i budżet państwa. "

    Ale oczywiscie masz racje - trzeba patrzec na to, jak na zysk miasta.
    Ale jakie koszty musi miasto poniesc ?

    "Poza tym Expo to także wpływy. Przynajmniej 1,3 mld euro mają
    przynieść same wejściówki na tereny wystawy. Ok. 270 mln euro to
    wpływy z ruchu turystycznego. Dalsze 653-745 mln euro to wpływy z
    wynajmu pomieszczeń i inwestycji sponsorów. Oblicza się, że Expo
    przyniesie dodatkowych 20 tys. miejsc pracy. - Myślę, że całość się
    zbilansuje - zapewnia Paweł Moras. - Poza tym to się opłaca całej
    gospodarce. W Hanowerze jednym ze sponsorów był Siemens i wpłacił za
    to 100 mln marek. Dzięki kontaktom w czasie wystawy podpisał kontrakty
    na 11 razy większą kwotę. Oni sami twierdzą, że są na tej inwestycji
    do przodu. "

    A nam by Siemens zaplacil ?

    https://www.money.pl/gospodarka/raporty/artykul/wroc
    law;walczy;o;expo;2012,63,0,294463.html

    J.

  • 92. Data: 2019-11-04 10:42:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W porządnym kraju odebraliby Ci prawo jazdy za same wpisy w internecie.

    -----

  • 93. Data: 2019-11-05 23:52:56
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-02 08:18, Uzytkownik wrote:

    > Tylko dotkliwe i nieuchronne kary. Jebać debili ile tylko wlezie,
    > zwłaszcza tych, którzy trąbią na pieszych zamiast udzielać im należnego
    > im pierwszeństwa, a za tłumaczenie się, że "nie możne wyhamować, bo masa
    > auta", natychmiast rekwirować i złomować auto. Na wszelki wypadek
    > odebrać staruchowi prawo jazdy i wysłać na badania lekarskie. Oddać P.J.
    > jak przejdzie badania psychotechniczne.

    Przepisy należy zmienić tak, by pieszy w ogóle nie miał pierwszeństwa na
    pasach a debili piszącym idiotyzmy na niusach odebrać prawo korzystania
    z nich.

  • 94. Data: 2019-11-05 23:55:30
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-02 08:24, Shrek wrote:

    > Przecież oni tylko w necie tak pieprzą. Nikt normalny (ani nawet
    > nienormalny ale z papugą) nie będzie pierdolił przed sądem, że z
    > pierwszeństwa pieszego wynika tak jakby pierwszeństwo kierowcy i na
    > pieszych na przejściach należy trąbić, bo art 49 zabrani mu
    > zatrzymyweania się przed przejściem.
    >
    > Po półtorej dekady na usenecie odpaliłem kaefa i tobie też polecam -
    > idiotów nie przegadasz.

    Rozumiem, że chciałeś przegadać bo argumentów za mało masz. No i nie
    udało się. Może czas do lekarza.

  • 95. Data: 2019-11-06 01:01:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W radio jeden taki co duzo może mowil ze będzie szło w drugą stronę, znaczy sie w
    kierowców. Wyższe mandaty, obligatoryjnie ograniczenia prędkości o 10 w dół, więcej
    kamer i fotoradarów. Rozważali możliwość konfiskaty pojazdów i nie wykluczone że w
    przyszłości wprowadza. Jak by ktoś miał pytania to nie do mnie a na Al.Ujazdowskie.

  • 96. Data: 2019-11-06 17:13:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello kk,

    Tuesday, November 5, 2019, 11:52:56 PM, you wrote:

    [...]

    > Przepisy należy zmienić tak, by pieszy w ogóle nie miał pierwszeństwa na
    > pasach a debili piszącym idiotyzmy na niusach odebrać prawo korzystania
    > z nich.

    Wygrałbyś w głosowaniu na debila piszącego idiotyzmy na newsach.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 97. Data: 2019-11-08 21:54:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-06 17:13, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello kk,
    >
    > Tuesday, November 5, 2019, 11:52:56 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Wygrałbyś w głosowaniu na debila piszącego idiotyzmy na newsach.

    Ciebie nie przebiję na pewno.

  • 98. Data: 2019-11-09 10:59:42
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    przyszłości wprowadza. Jak by ktoś miał pytania to nie do mnie a na Al.Ujazdowskie.

    Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku?

    Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia
    był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych.

    Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z
    SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci
    emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej?

  • 99. Data: 2019-11-09 11:00:16
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jak już jesteś Szrek bystry niczym woda w kiblu to napisz co by dziadka
    zabezpieczylo. Czy przepis ze mial pierwszenstwo bo stal przy przejsciu albo że miał
    pierwszeństwo bo już był na przejsciu by go zabezpieczylo? W Warszawie zawiedli

  • 100. Data: 2019-11-09 11:01:25
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Lodz dostala by gorka 30 miliardow zeby za nie zrobić ulice, kamienice, parki i to
    wszystko pomalowac. To były by pieniądze do wydania. Jak chcesz możesz sobie to
    nazywać zarobkiem albo kosztem. Finał taki że pieniędzy nie będzie. Jeden dzień by
    skurwysyny poczekali i kasa by była. A po całej imprezie w Lodzi mieszkało by z
    dwiescie tysiecy ludzi więcej bo przecież kimś to wszystko trzeba było by zrobić. Do