    Subject: Re: Pszemol, sam nie wiem co jest lepsze
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <5629f8d3$0$8385$65785112@news.neostrada.pl> <n0d7je$8dn$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <562a2937$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
    <562a4094$0$9566$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <1dlhs9nn3rfjj.3lv7d4afrwil$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <562d4d13$0$9568$65785112@news.neostrada.pl> <n0k3fo$sa8$1@dont-email.me>
    <562dfc43$0$9569$65785112@news.neostrada.pl> <n0l67r$30a$1@dont-email.me>
    From: atm <...@v...pl>
    Date: Mon, 26 Oct 2015 13:44:35 +0100

    > No ale dlaczego, skoro ją widać na załączonym obrazku?
    > Apple iPhone 5C 16G na 1-szym miejscu. Mam to przemylczeć? Dlaczego?

    Bo z czego tu sie cieszyc? Z tego, ze Apple najmniej robi w bambuko z
    pamiecia? Nadal robi a poza tym wiele z telefonow na tej grafice ma
    sloty SD gdzie przynajmniej media mozna przerzucic.

    > Przecież nikt Ci ręki nie wykręcał aby aktualizować.
    > To, że nowsze wersje mają więcej features które mogą
    > spowalniać starsze systemy jest oczywiste od dawna.
    > Niektóre takie ficzerki są nawet wyłączane, bo Apple
    > wie że stary procek w ogóle nie poradzi sobie (tak
    > jest z Siri czy aktywną nawigacją głosową dla iPhone4).

    Aha, czyli ten it jus works i argument o dlugim wsparciu mozna sobie tak
    naprawde w buty wsadzic? Na to wychodzi jesli mam odpuscic aktualizacje
    bo w efekcie urzadzenie zacznie sie ocierac o nieuzywalnosc.

    > Jakie ataki? :-) Naczytałes się jakichś bajek o zombies?

    Fajny argument :] Taki z serii pro a wlasciwie z rezerwatu Apple, tam
    wciaz nie ma wirusow, trojanow i wlaman a kucynki wiaza sobie warkoczyki
    slicznymi rozowymi wstazeczkami :]

    > A wróbelek ma jedno skrzydełko bardziej?

    ???

    > Trudno żeby Apple był odpowiedzialny za każdą źle napisaną apkę.
    > Czy Google obciążasz za aplikację do pierdzenia która nie działa?

    Czyli zrzucamy wine na innych, Apple jak zwykle jest niewinne. Jedna
    aplikacja jest w stanie zamulic telefon, zawalic pamiec i to jest ok?
    Jak ja sie ciesze, ze nie mam iPhone'a!!!

    > Nie, nie hipokryzja - nie polecam iPhone 3GS ani iPhone4.
    > Natomiast iPhone 4S, 5, 5C i 5S są już wystarczająco szybkie
    > i nie zamulają na iOS8.

    Teraz jest juz 9.1 a beda mialy zapewne wsparcie do 10. Nie ma powodu,
    zeby zakladac, iz sytuacja ulegnie zmienie w tej kwestii.